Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mart '13

 
Kategori
Deneme
 

Kirlenmek eskisi gibi temiz değil!

Kirlenmek eskisi gibi temiz değil!
 

Yaşadığım için mi var oluşum yoksa nefes aldığım için mi yaşıyorum sandığım yaman bir çelişki.

Tıpkı hayat gibi zor bir denklem.

Hayatta kirlenmeden üzerini kirletmeden yaşamak çok zor hatta imkansız bu yüzden artık önemli olan üstünün kirli olup olmadığı değil lekenin ne olup olmadığı kalıcımı geçicimi çok mu kirli az mı kirli artık önemli olan bu. İnsanlar her gün yeni elbiseler giyiyorlar her elbisede ayrı kimlik ayrı bir insan oysaki bir sen olsan değişecek tüm dünyan ama dedim ya hayat karışık bir denklem insanlar da bu denklemin bilinmeyenleri. Denklemi çözmek için ihtiyaç duyduğumuz bilinmeyenler…

İnsan her şeyi ister fırsat verseniz imkan verseniz güç verseniz yıldızları bile gök yüzünden söküp odasının tavanına yapıştırmak ister, güneş sadece beni aydınlatsın ister insan bu hiç doymamak ister. Evet düşündüğünüz gibi bende bir insanım ama sizden farkım var;

Benim aydınlandığım güneşim sizinkinden farklı, benim hayat rehberim yaşam örneğim sizinkinden farklı, benim hayat öğretmenim sizinkinden farklı. O kusursuz, göz kamaştırıcı, güzel, güler yüzlü, kalbinde kötülüğün zerresi olmayan bir melek ben onun ışığıyla aydınlanan zihnim ve kalbim sayesinde yazıyorum bu yazıyı daha doğrusu yazabiliyorum.

 Ve size şunu diyorum yeter artık sahte insanlar doyun doymayı öğrenin ve gerçekten insan olun…

 

NOT: umarım herkes hayatında ki meleğini bulur ve herkes gerçekten insan olur o zaman nede güzel olurdu dünya …

Saygılarımla

18.02.2013

GÖLCÜK M.Y.O

 
Toplam blog
: 75
: 309
Kayıt tarihi
: 26.01.13
 
 

" Terra : Yeni Dünya " kitabı yazarı... Bilim kurgu hayranı ... ..