Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Haziran '07

 
Kategori
Güncel
 

Kırmızı hat - Yeşil hat

Kırmızı hat - Yeşil hat
 

Yeşil: Sükunet, dinginlik, hele bir de mavi ile koyun koyuna olursa keyfine doyum olmaz.

Kırmızı: Tehlike.

Yeşil hat, Kıbrıs'tan hatırlıyorum. Bugünlerde Bağdat'ta güvenli bölge. Kırmızı hat, Güneydoğu'da çizildi şimdi.

Yedi yüz seksen bin kilometre karede başkaca kırmızı ve yeşil hatların olup olmadığını hiç düşündünüz mü?

Kamusal alan; sana kırmızı, bana yeşil.

Bazı kurumlar ve mevkiiler; sana kırmızı, bana yeşil.

Orası; bana yeşil, sana kırmızı.

Burası; bana kırmızı, sana yeşil.

O; bana yeşil, sana kırmızı.

bu; bana kırmızı, sana yeşil.

Bayrak; bana yeşil, sana kırmızı.

İnsan gibi yaşama; bana yeşil, sana kırmızı.

Özgürlük; sana kırmızı, bana yeşil.

Pay alma; bana yeşil, sana kırmızı.

Çevre; bana yeşil, sana kırmızı.

Angarya; bana kırmızı, sana yeşil.

Kölelik; bana kırmızı, sana yeşil.

Efendilik; bana yeşil, sana kırmızı.

Statüko; bana yeşil, sana kırmızı.

Egemenlik; bana yeşil, sana kırmızı.

Sınırları Misak-ı Milli ile binbir gayret ile can ile yokluk ve fedarkarlık ile ölüm-kalım sınırında iken belirlenmiş alanda, kurucusunun hilafına bu kadar kırmızı ve yeşil hat çizersin, bir de ulus-devlet kurduk, ümmetten millete geçtik diye öğünür, biz yaşatırız, bize emanet dersin.


 
Toplam blog
: 38
: 485
Kayıt tarihi
: 01.05.07
 
 

Orman mühendisiyim. 1992 yılından beri orman kadastro işinde çalışmaktayım. Amacım insanları orman k..