Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ocak '11

 
Kategori
Anılar
 

Kısa Bir Anım

Kısa Bir Anım
 

düzenleme


Çalışıyorum. 40 sene, dile kolay. 

Acı tatlı bir çok anımız var. 

Yaşarsak daha neler göreceğim. 

İşyeri ve iş bana göre mübarektir, kutsaldır. 

Tıpkı hayat gibi. 

Anılarımın çoğu iş yerinde yaşanmışlıklardan oluşuyor. 

Sağlık sorunları nedeniyle sigaradan uzaklaştım ama yakamı bırakmıyor. 

İşyerimde usta başı arkadaşım dairemden içeri girer girmez: 

“Mübarek ateş-i keyfi” dedim, şaştı. 

“Müdürüm o ne demek dedi, tekrar ettim ısrarla: 

“Mübarek ateş-i keyfi diye. 

Ceplerini karıştırmaya başladı. 

Bu uydurma Osmanlıcamı anlamıştı. 

Çıkardı çakmağı bana uzattı. 

Yaksam mı yakmasam mı diye kısa bir tereddüt yaşadıktan sonra “ ateş insanı yakar” diyerek beraberce gülüştük. 

Yanınca güzelleşir mi insan? 

Yanmayınca çıkamayız aydınlığa, buda başka bir gerçek!.. 

Sevgi ve saygılarımla 

 

 
Toplam blog
: 449
: 609
Kayıt tarihi
: 24.06.08
 
 

Rizede yayınlanan ilk renkli gazete ViraHaberin kurucusuyum 5 sene baş yazarlığını yaptım. İLESAM..