Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ocak '10

     
    Kategori
    Dil Eğitimi
     

    Kısa sürede İngilizce

    Kısa sürede İngilizce
     

    Geçen sene bir arkadaşım bana Hanımlar Lokalinde kısa sürede yabancı dil öğrenebileceğimi söylemişti. Pek inanmadım ama arkadaşımın ısrarına dayanamadım lokale üye oldum. Lokalde çalışan personelin hepsi güler yüzlüydü. Önce Spor'a kaydımı yaptırdım, daha sonra da İngilizce kursuna kaydımı yaptırdım. Ne yalan söyleyeyim, derse ön yargılarımla girdim. Yanılmışım, daha ilk ders kendimi ve ailemi tanıtmayı öğrenmiştim. Kursun sonunda kendi özgeçmişimi yazabiliyorsum. Kurs biter bitmez hemen Almanca kursuna yazıldım. Bu dersi de İngilizce öğretmenim veriyormuş. Aynı yöntemle Almaca'yı da öğrenmiştim.

    Şimdi kendime iş bakıyorum. Ne de olsa artık 2 dil öğrendim. Öğretmenimiz dilmizi nasıl geliştirebileceğimizi de öğretti. Çok mutluyum. Dil öğrenmek isteyen, özellikle Almanca öğrenmek isteyen herkesi Harikalar Diyarı Hanımlar Lokaline bekliyorum. Sonradan öğrendim ki, birtek bu Lokalde Almanca dersi veriliyormuş. Öğretmenimiz yurt dışında yaşamış o nedenle 2 dili de çok iyi biliyor.

     
    Toplam blog
    : 1
    : 1517
    Kayıt tarihi
    : 17.01.10
     
     

    Merhaba, ben ev hanımıyım. Lise mezunuyum. Vaktimin çoğunu Hanımlar Lokalinde geçiriyorum...