Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Kasım '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Kıskandığım...

Kıskandığım...
 

S.GÜZEL



Kıskanıyorsunuz birbirinizi.
İlişki zamanla savaş alanına dönüşüyor.
Her geçen gün aşkınızdan götürüyor.
Hoşuna gidiyor önce kıskanmak. Seviyorum demek ki diyorsun.
Hoşuna gidiyor kıskandırmak. Seviyor demek ki diyorsun.
Yoğunlaştıkça acı veriyor.
Hani fazla kaçtı mı güveçteki kebabın tuzu, güveci de kırasın geliyor.
Güveni de tüketiyorsun zamanla.
Bilme nerede olduğunu, o hep düşündüğün yerde olsun deyip aramak da istemiyorsun.

Sevme, diyorsun.
Beni böyle sevme, nefes almama izin ver, yoksa boğulacağım.
İplerini yavaş yavaş bırakırken, aşkın düğümleri de kendiliğinden çözülüyor.
Kocaman bir dünyada, kocaman bir boşluk içinde kalıyorsun.
İki kolun göğsünden yavaşça düşüyor iki yanına.
Sıcaklığını hissedecek bir el arıyorsun, ellerin boşluğu sarıyor.
Yalnızsın şimdi, tam da istediğin gibi.
Özgürsün yarınlara, koş hadi kim tutar seni.

Sevme diyorsun yine de, beni böyle sevme…
Bu değildi istediğim, anlamadı beni.
Sadece ilgi istedim, aşkımı koruması için.
Ya ipler çok sıkıydı, ya da çok gevşek.
Ya düğümlerden boğulacaktım, ya da boşlukta kayıp düşecek.
Sadece güven istedim, mutlu yarınlar için.
Beni gözleriyle korumasını sevdim.
Anlamadı beni.
Baharda döküldü yapraklar boşu boşuna…

Yıllar sonra sarı bir sonbaharın son günü itiraf ediyor, baharda döktüğü yaprakları hatırlayarak.
Saçları beyaz, sisli denizlerde şimdi buğulu gözleri.
Unuttuğu bir fotoğrafta hatırlar ayrılığın ateşe çalan sıcaklığını…

Sevemedim der.
Seni istediğin gibi sevemedim okyanus gözlüm. Sana verdiğim değeri gösteremedim gül dudaklım.
Kıskandım seni, hem de deli gibi.
Şimdi benden ayrısın niçin, sadece kıskandığım için.
Yoksa kuramadık mı ilişkide dengelerimizi.
Kaybedenler köprüsünde senin yokluğunu seyrediyorum hatırlayarak dünü.
Canımı yakıyor artık hüzzam şarkılar.
Anladım seni ama zaman çok geç şimdi.
İstesem gelir misin dünlerimden.

Yaşanmamış dünlerden kalan deli bir özlemdir yüreklerinde büyüttükleri. Ağır aksak geçen hayatın içinde, aşk tüneline bakarak yine de söyleyebilir mi her ikisi de…

“Bu günü dünde kalan bir sevda olsan da seni hala seviyorum.
Mutlu ol aşkım, bensiz de olsa mutlu ol.”

Diyebilirler mi?

Foto : S.GÜZEL

 
Toplam blog
: 106
: 1384
Kayıt tarihi
: 21.02.07
 
 

Bir yaz gecesi hatırasıyım. Haziran doğumluyum. Bilirler haziran doğumlular. Hele ki haziranın tam..