Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mayıs '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Sevgi adına

Hesabını bilmediğim sonunu görmek istemediğim

Sevilen, acitan bir kitapta onsoz oluyorum seninle…

Bir yazar olarak basiyordum sana bir anne olarak devam ediyordum.

Cocugun oluyordum bazen, bazense turkulerin…

Sozun oluyorum bazen…

Bakisin oluyordum insani huzunlendiren…

Ayna oluyorum sana, bakmayi sevmedigin cesaret edemedigin…

Ama ben seninle her sey oluyorum hicbir seye benzemeyen

Ben sonunu getiremedigin bir hikaye oluyorum gelecegi goremedigin

Hissedemedigin…

Seninle sevgili oluyorum tek bir satirini bile bilmedigin…

Ve satirlar bittigi an masal oluyorum,

Bir gozyasi oluyorum biraktigin satirda

Ben seninle dun oluyorum her gun…

 
Toplam blog
: 9
: 429
Kayıt tarihi
: 22.04.08
 
 

Demet diyen insanın yüzünde tebessüm uyandırdığımı hissettiğim çok oluyor. Merhaba diye başlayan ..