Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Kasım '07

 
Kategori
Kitap
 

Kitaplar çöpe

Tarih 9 Kasım yıllardan 2007. Okulun kapısında oğlumun çıkış saatini bekliyorum. Okulun hizmetlilerinden biri çıktı kapıdan elinde bir koli 12 ciltlik ansiklopedi dolu.

Ne yapacağını merak edip seyrettim. Herhalde okul idaresi evine götürsün diye verdi zannettim. Çöpe doğru gitti, çöpün başında iki tane kağıt toplayan insanlardan vardı. HOOOOOOOP KİTAPLAR ÇÖÖÖPEEEEE.

İçim cızladı, neye uğradığımı şaşırdım, aklım almadı, bu devirde, hem de bir okul tarafından koca ansiklopedi seti çöpe atıldı. Bu kadar okul yurdumda kitaba açken, içim sızladı.

Dururmuyum, gittim yanına. Ne yaptığını sordum. Hiç dedi, gayet sakin normal bir şey yapmış gibi : Noooldu ki? diye sordu. Sen o kitapları atarken kime sordun dedim, bana BU OKULUN SAHİBİ dedi. Okul bu arada devlet okulu. Bu okulun sahibimi olurmuş dedim. Ben bilmem, bu okulun sahibi bana at dedi, dedi.

Tabi kağıt toplayıcıların elinden almak imkansız kitapları, adamlar önlerine gelene, kendilerine karşı çıkanlara saldırıyorlar, tabiii bazı kendini bilmez olanlar.

Öğretmenlerden birini yakaladım olayı anlattım, bana gayet sakin: Aslında kardeş okullara bir sürü kitap gönderdik ama herhalde bunlar unutuldu, kötü bişey yahu dedi kestirdi attı.

Yanlış anlamadıysam, daha atılacak başka kitaplarda vardı çünki kağıt toplayıcılar bayağı bir süre beklediler çöpün önünde gelen giden olmayınca umudu kesip gittiler. Herhalde içeriye haber gitti, veliler tepki gösterdi diye endişelendiler belki de kimbilir.......................

 
Toplam blog
: 7
: 541
Kayıt tarihi
: 24.07.06
 
 

35 yaşındayım. Anneyim, eşim, ev hanımıyım.  1989 yılında gazi üniversitesi işletme fakültesini..