Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Eylül '19

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kıyısından Azıcık Alamazsın

Özel bir mönü bi şey yapmışım hediye gibi “Azıcık kıyısından bölebilir miyim?

Bölemezsin!

“Canım çekti nolur ki…”

Hassasiyetini anlamayan kaba ruhlu insanlar!

Senin için küçük bir lezzet benim için belki başka bir şey, sana da alayım/hazırlayayım ama bunu bölemem!

Çok kişiyle kötü oldum bu yüzden. Ben benim için olanı paylaşmam!

Belki sevgilim için hazırladım, belki ölüm döşeğindeki annemin son arzusu!

Güzel bir gömlek, arkadaşım bayıldı, “Giyebilir miyim?” Donumu da vereyim istersen! Sevgilimle buluşacağız. Dünya para verdim. Ben kıl adamın biriyim. Sırtına giydiğin anda eski olur, kaldır at!

Aynısından alayım sana hediyem olsun ama bunu isteme!

Adım cimriye çıktı… Fakir çocuğuyum ama işte böyle zengin asaleti var.

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..