Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mayıs '13

 
Kategori
İlişkiler
 

Kız tavlamak

Kız tavlamak
 

Çok mu zor yahu bizi tavlamak! Hayır biz bir öküz olsun efendime söyleyeyim bir peşinden koştursun, iki güzel laf söylesin bir hafta kaybolsun falan ertesi güne ay bana bir şeyler oldu moduna giriyoruz. Siz neden bu kadar zorlanıyorsunuz ki bu konuda, hiç!

Birkaç tüyo vermek istiyorum bu konuda, belki bir yardımım dokunur diye.

Bakımlı olun. (Altın kural-ter kokmamak, ağzı kokmamak, elleri temiz olmak, temiz giyinmek)

Şık olun. (Saçınız yapılı olsun ya da yapılmış gibi olsun, giyiminiz şık olsun, gidip yüksel bel kot altına kundura giymeyin, vücudunuza göre giyinin yani biraz yapılıysanız göbeğinizi lap diye çıkaracak şeyler giymeyin)

Alçak sesle konuşun (Fısıltı değil ama kız içinden bir sus be kafam şişti demesin)

Oturaklı olun. (Argo tabiriyle her b..a atlamayın, bilmediğinize biliyormuş gibi sakın atlamayın)

Eğer ilgi alanlarınız farklıysa ikinizin de ortak ya da hiç bilmediği şeyler yapın.

Şaşırtın. (Çiçek gibi, hediye gibi ya da onunla ilgili bildiğiniz bir şeyi yapıp, aaa nereden bildin bunu sevdiğimi demesine sebep olun)

Para konusunda aceleci olmayın.(Ben varken sana düşmez sözü kadar alçaltıcı bir söz yoktur mesela)

Onunlayken başka şeyle ilgilenmeyin. (Aralıksız gözünün içine bakıp daraltmayın da)

Beni anlamıyorsun diyorsa sakın kendinizi haklı göstermeye çalışmayın, bırakın anlatsın. Anlamazsanız alçak ses ile ben anlayamadım deyin, sonra hiç ses çıkarmayın. (Sizi de anlamak mümkün değil derseniz ben öküz dilini nasıl konuşabilirim acaba gibi bir laf yiyebilirsiniz)

İlgilenin ama yürekten. (Kendinizi ona verin, yanınızda olmasa da gittiği yeri aldığı ayakkabıyı, iş görüşmesini, annesinin hastalığını o anlatmadan siz sorun, ilgili olduğunuzu ve ona yardım etmeye hazır olduğunuzu bilsin- Biz kızlar için evlenilecek erkekte aranılan ilk ve en önemli özellik bu maddedir.)

Yoğunsanız ve ilgilenemiyorsanız haber verin ve ilgilenemediğiniz için şimdiden özlediğinizi belirtin.(Bu bir kızı havaya uçurur ve iki gün idare eder)

En önemlisi; dürüst olun, aldatmayın. (sonra arkanızdan adam değilmiş deyince bozuluyorsunuz)

Şimdi siz düz mantıklı erkeklerin aklında tek soru kaldı biliyorum. Para? Eh tabi arabanız ve eviniz yoksa, ileride almak için çalıştığınızı ve ümit vaadettiğinizi göstermeniz gerekiyor. Bu da sizin sorumluluk sahibi olduğunuzun göstergesi beyler.

Benden bu kadar. Bir gün siz erkekleri çözersek erkek tavlamak üzerine de yazarım..

Teşekkürler..

 
Toplam blog
: 17
: 249
Kayıt tarihi
: 25.08.11
 
 

14 senedir öğrenciyim ve bu sene bitirmeyi planlıyorum. Fırat'ı okumayı ve daha bir çok şeyle ilgile..