Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mart '08

 
Kategori
Şiir
 

kızakda

kızakda
 

rüzgarınız bol ve uyarında olsun


"Hani Bebek'te kıçtan kara beklediğin günlerde karşılaşmıştık seninle.
Kırmızılı yalının yanında ilk tekneydin.
Ne üzülmüştüm sana kıçını Bebeğe kaptırdığın için.
Geçen gün Kalamış marinada gördüm seni kızakta pek bir açıklı baktın bana
Kıçın kapıkken Bebek te, demirin Boğazın derinindeydi
pek bir ben çıktım mı denize hey der gibiydin.
Yıllar sonra karşılaştık seninle.
sen denize hazırlanıyordun
ben de...
İkimizde özlemdik ilk varan seninim desin martıya."




Dalgalara gitmek istiyorum…
Denizin tuzuna hasret.

Koparın şu palamarlarımı
Vira demir
Basın yelkenlerimi rüzgara…

Dalgalara gitmek istiyorum.
Denizin tuzuna hasret.

Koyuvermeyin tahta kızaklarda
Tuza bulanmak istiyorum.
Tuza, güneşe ve

sana…

Hani benim martılarım,
Hani gecede yakamozlarım.
Orsamda rüzgar nerede…

Dalgalara gitmek istiyorum
Tahta kızaklara bağlıyım.

Köpekler işiyor bordoma
Hani denizin okşayışı,
Hani nerede ırgatlarımda inleyen rüzgâr
Nerede pruvamda yunuslar…

Dalgalara gitmek istiyorum
Tahta kızaklara tutsaklığım.
Koyuverin
Gidivermek istiyorum.
EA


 
Toplam blog
: 97
: 635
Kayıt tarihi
: 04.01.07
 
 

öylecene yazmak istiyorum... Hepsi bu. ..