Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ocak '12

 
Kategori
Anılar
 

Kızgın Şoför

Kızgın Şoför
 

kızgın şoför


Yıllar önce bir iş nedeni ile Doğu İllerinden birisine gitmiştim. Acil olarak bir yere gitmem gerekti.

Bir taksiye bindim. Şoför babacan birirsiydi."Bacım nereye gidecahsan hele de bahim" diyince adresi verdim ve “siz oraya yaklaşınca ben size ineceğim yeri bildiririm” dedim. Eğlenceli, bir o kadar da gergin bir yolculuk başladı. Zira trafik kurallarını ihlal eden sürücülere çok kızıyor, başını camdan çıkarıp, bir eliyle araba kullanırken diğer eliyle tehdit işareti yaparak “ola gâvurun oğulları, trafik canavarları, inersem gününüzü gösterirem size” diyordu. Çok tedirgin oldum ama bir şey söyleyemedim.  Şoför o çevreyi pekiyi bilmiyordu. Tam ineceğim yere gelince: "Lütfen durur musunuz ben burada ineceğim." der demez şoför kızdı ve "ola bu Ankaralılar da bir âlem. Bacım neye yalvarırsan ki, eyle inecağam de, bu mereti eyliyah" diye cevapladı.

Gülmekten kendimi alamadım.

 

NAHİDE ÇELEBİ

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..