Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Kasım '13

 
Kategori
Şiir
 

Kızıl kar mı yağmalı

Kızıl kar mı yağmalı
 

Kızıl Kar Mı Yağmalı


Yar kendimi anlattım daha ne bekliyorsun
Güneyden mi ağmalı canında kalmak için
Derdi kederi attım hala mı ekliyorsun
Kızıl kar mı yağmalı yanında bulmak için.
 
Aşkın yol bükümünde seni aldım aklıma
Hasrette duru suyum yürekte cana doyum
Sitare dökümünde yeni daldım saklıma
Ilıman soyum huyum erekte sana uyum.
 
Tek yolcum karışığım övgüm destan geliyor
Gönlüm üste akarak firuze rengim bulsan
Ne yapayım aşığım sevgim mestan biliyor
Gözlerime bakarak çakramda dengim olsan.
 
Süzülerek boynundan ruh şehrimden ben kotar
Merak hasıl olmasın nazım ezeli geçmez
Deryasının koynundan solum bizar ten atar
Bozulmaz dik duruşum hazzım sezeli seçmez.
 
Yar sevdamın kokusu amanı salar serin
Nöbetimi bir alsa aşk çağrısı düşüyor
Lale bahçelerinin kemanı çalar derin
Savrulmaları bilse yar ağrısı üşüyor.

 

 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..