Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Haziran '08

 
Kategori
Yemek - Mutfak
 

Kızımın semizotu salatası

Kızımın semizotu salatası
 

Semizotu salatası


Merhaba, uzun bir aradan sonra tekrar yazıyorum. Malum havalar ısındı ben de kendimi gezmeğe verdim. Tabi evdekiler isyanda özelliklede kızım Bahar. Ben evde yokken kızım girmiş mutfağa onun spasiyali olan semizotu salatasını hazırlamış. Doğrusu gezmeden gelip de evde yemeklerin yapılmış, sofranın hazırlamış olması insanın çok hoşuna gidiyor. Bu konuda kendimi çok şanslı buluyorum.

Gelelim semizotu salatasının tarifine; Semizotu güzelce ayıklanır ve yıkanır. Tencerede kaynamakta olan tuzlu suda 1-2 dk haşlanır. Bir servis tabağına alınır. Soğuyunca 1 salatalık soyulmadan halka halka doğranır ve semizotu ile karıştırılır. Üzerine sarımsaklı yoğurt ilave edilerek bir daha karıştırılır. Bu karışımın üzerinede yağda kızdırdığımız kırmızı toz biber veya küp küp doğrayıp yağda öldürdüğümüz domates sosu gezdirilir.

Afiyet Olsun

 
Toplam blog
: 11
: 3749
Kayıt tarihi
: 01.02.08
 
 

Merhaba Suphi Koyuncuoğlu lisesi mezunu, İzmir doğumlu biri erkek diğeri kız olan iki çocuk annesiy..