Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Nisan '09

 
Kategori
Teknoloji
 

Kodak M1063 Easyshare

Kodak M1063 Easyshare
 

ahan da işte bu.


Efendim geçen gün Kadıköy Teknosa'dan bir fotoğraf makinası aldım. Sevgili değerli arkadaşım Nilüfer Veldet, aldığım makinamın özelliklerini sordu. O da almak istiyormuş da. Tanımak istedi. Ben de madem sen merak ettin diğer dostlarım da tanısınlar bu makinayı dedim. Efendim makinamız Kodak M1063. Temiz kalpli, üzmeyen bir eleman olduğunu düşündüğüm makinayı tanımanızı isterim.

Kodak M1063 dijital fotoğraf makinasının

Etkin çözünürlüğü : ( mp ) 10.3
Optik Zoom : 3x
Dijital Zoom : 5x
Lcd Ekran Boyutu ( inç ) : 2.7

Bu makinayı birçok elektronik marketlerde bulabilirsiniz ama Teknosa'da çok uygun kampanyalar mevcut. Mesela ben bu makinayı aldığımda yanında, 2 GB hafıza kartı, fotoğraf makinası çantasını 89 TL yerine sadece 20 TL'ye aldım. Makina gerçekten de harika. Gerek görünüşü, dizaynı olsun gerekse Türkçe kullanım dili olsun herşeyiyle çok hassas ve HD formatında yani High Defination yüksek kalitede fotoğraf çekme ( resim çekme değil bak :)) ) özelliğine de sahip. Bu sayede harika kalitede süper fotoğraflar çekebilirsiniz. Diğer özelliklerini saymak gerekirse eğer ;

Menşei : İthal
Boyutları : ( mm ) 91 x 57 x 21
Resim Formatı : Jpeg / Exif v 2.21

Resim Çözünürlüğü : 3664 x 2748
Iso Hassasiyeti : Oto , 64-100-200-400-800-1000
Video Format : sesli video çekim ( bende Quick Time çıktı ) Tuğbacım şu videoyu bi sesli seyredemedin yahu :)) şans bizden yana değil =((

Renk : Siyah ( ama yalan söylüyorlar ben kırmızısını da gördüm gümüş rengini de. Hatta benimkisi de Gümüş Grisi ) :)))

Beyaz Ayarı dengesi : Otomatik , 4 pozisyonlu
Hafıza Tipi : SD/SDHC ( Bu , kulllanığınız hafıza kartının modeli oluyor SD ya da SDHC )
Görüntü sezici tipi : 1/2, 33 inç CCD
Dahili Hafıza : 16 Mb ( 3 fotoğrafta doluyor siz en iyisi mi hafıza kartını takın )
Garanti Süresi : 2 Yıl ( umarım insan gibi kullanırız da bozmayız hemencecik ) :)) Yoksa artisliğe gerek yok.
Pil Bilgisi : Li- lon ( Dilbilgisi gibi oldu bu yaffu ) :))
Video Çekim Süresi : 80 ( maksimum ) dakika.
Arabirim : USB 2.0 A/V çıkış
Modeli : EASYSHARE M1063
Enstantane Hızı : 401 / 1400 saniye
Lcd ekran Çözünürlüğü ( piksel ) : 230000
Flash : Dahili
Tipi : Kompakt ( MAKİNADA ÇOK TİPİ VAR BAZEN GÖRÜŞ MESAFESİ OLMUYOR ) :)))))) ŞAKA ŞAKA
Ağırlık ( pilsiz ) : 125 Gr.

Bu makina ile ilgili daha fazla bilgi almak için teknosa.com adresini tılamanız yeterli bence. Fiyatı ise sadece 319 TL. Worldcard'a 5 taksit yapıyorlar. Ayda sadece 64 TL'ye geliyor. Bence alın mümkünse.....

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..