Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Eylül '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kokularım

Kokularım
 

Kokulardan anı koleksiyonu yaptım. Kokladığımda güzellikleri, mutlulukları çağrıştıranlardan.

Yasemindir, çocukluğum, saf mutlu çağım, yanından geçerken koparmadan, koklamadan duramadığım beyaz incelik.

Mimozadır, kokusuna hasret kaldığım ağaç, faytonların geçtiği, çocukken oynadığım parke taşlı sokağım.

Leylaktır, seyretmeye, koklamaya doyamadığım, resmini yaptığım küçükken, oynadığım anneannemin bahçesi, balkonumda yetiştirdiğim bir zamanlar.

Fuldür, çocukluk arkadaşımın acımasızca betona dönüşen muhteşem evlerinin avlusunda kokan, cumbadaki çekirdek çıtlamalarımızdır, itinadır, az bulunandır, değerlidir.

Güldür, ilk aşkım, romantik zamanlarım.

Denizdir, beni alıp götüren, canlandıran, sonsuz aşkım, özlemim.

Şaraptır, ilk gençlik yıllarım, coşkularım, dostluk paylaşımlarım, hep yaşayacağım anlar.

Kitap kokusudur üniversite yıllarım, hayatım, sıkı dostum, öğrenme hevesim, arkadaşlarım

Mum kokularıdır hayatımın renkli bahçesi yurt dışı seyahatlerim, yenilikler, tanıdığım yabancı kültürler.

Antika kokusudur merakım, heyecanım, araştırma ruhum.

Bebek kokusudur pembe beyazım, kınalı kuzum, her şeyim.

Kokusuz kalsın üzüntülerim, acılarım, hayal kırıklıklarım.

 
Toplam blog
: 144
: 1429
Kayıt tarihi
: 12.09.07
 
 

ODTÜ İşletme mezunuyum, felsefe bölümünde master eğitimi aldım, uzun yıllar bankacılık ve finansm..