Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ekim '06

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kontes de gitti

Kontes de gitti
 

Yolun kenarında dolmuş bekliyorum. Başım önde, yerdeki mıcırların arasında bitmiş yeşil otlara dalmış öylece duruyorum. Dün teyzemi kaybettim. Rahmetli eniştemin deyimiyle "kontes" bu dünyadan göçtü tüm zerafetiyle. Öyle aniden. Bu yıl acı bir yıl oldu bizim aile için. Birer birer toprağa verdik en kıymetli büyüklerimizi.

Şimdi yasımı içime saklayıp gündelik hayata geri dönüyorum. Dolmuş geliyor. Ben teyzemin gençlik fotoğraflarını düşünüyorum. Ava Gardner'e benzerdi gençliğinde diye anlatırdı annem hep. Çok etkileyici bir güzelliği vardı. Ben onu zerafeti ve hiç kimseyi atlamayan o güzelim hatırnazlığıyla hatırlayacağım.

Kalabalık ailemizide kimin yaşgünü, evlilik yıldönümü var hepsini bilir ve asla unutmazdı. Ya küçük bir hediye ya da telefonla sevindirirdi herkesi. Zeki ve etkileyici bir insandı. Tam İstanbul hanımefendisiydi anlayacağınız. Artık onun gibi kimse kalmadı.

Kontesi de uğurladık bu gün. Kalanlar eksik... Hayat devam edecek.

 
Toplam blog
: 79
: 1562
Kayıt tarihi
: 24.07.06
 
 

1972 yılıydı. Doğdum. Evde hep kitap okuyan iki kişi vardı. Büyüdüm, okullar okudum. Birşey öğrenmed..