Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Temmuz '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Köpek seslerinden bıktık usandık

Köpek seslerinden bıktık usandık
 

20 TANE GÜVENLİK GÖREVLİSİ OLAN OKULDA 3 TANE KÖPEĞİN İŞİ NE


Bu okulun çok yakınında oturuyorum. Vaktiyle okulun yerinde ormanlar içinde minicik bir bina olan Güneş Koleji vardı. Eğitimde büyük rant olduğunu fark eden FMV bu arazi satın alarak tam bir doğa katliamı yaparak yüzlerce ağacı keserek buraya Üsküdar-şile yolundaki IŞIK Üniversitesi gibi bir kampüs kurdu. Mahalle bu ölçüde bir kampüsü kaldıracak kapasitede olmadığından okul dağılış saatleri, genel- yerel seçim günleri, karne dönemleri kısaca 365 gün sokaklar kilitleniyor. Eğitim dısandada okulda yok aile birliği toplantısı yok etkinlikti yok yaz okulu idi yak fest idi. 365 gun bir hareketlilik var. Yani devlet okullari gibi 3 ay yaz tatili etraf kafa dinliyemiyor

Geçmiş yıllara ait uydu fotoğraflarına bakarsanız orman olarak görülen iki alandan, diğeri okulun yanındaki Sgk Erenköy Ruh Sağlığı Hastanesi’dir. Ormanlık bir alanın nasıl katledildiğini gözlemlersiniz.bu okulun bahçesinde iki adet köpek vardır. cinslerinin ne olduğunu bilemiyorum. Okulda 30/40 tane güvenlik görevlisi çalışıyor. Bu köpeklerin güvenlik amacıyla bulunması için dağ başında villa falan gerekir. Bu köpeklerin inanılmaz bir havlama kapasiteleri var. 365 gün 24 saat aralıksız havlıyorlar.

Evime çift cam ısıcam pimapen yaptırdım. Panjur yaptırdım. Bunların bir faydası olmadı. Sıcak yaz geceleri camımı açsam köpek uğultuları 24 saat sürdüğü için odaya hava almam mümkün değil. Kadıköy belediyesine yaptığım şikayetlerde belediyenin sadece hayvanların aşılı olup olmadığı ve kayıtlı olup olmadığının denetimlerini yapabildikleri gürültü konusunu çevre il müdürlüğü Kadıköy E-5 Uzunçayır şubeye yapmamız gerektiği belirtildi.

Şikayetimin yasal prosedürü takip edilerek çevre il müdürlüğüne şikayetimi tekrarladım. Elime gelen yazılı cevapta köpeklerin bulunduğu yerden alınıp başka yere nakli için hakim kararı gerekiyormuş. Yani hangi mantıkla okulun bahçesinde barındırılan bu iki köpek için insanlar işini gücünü bırakacak mahkememi açacaklar. Köpek kanarya değildir, bülbül değildir.”

 
Toplam blog
: 27
: 1140
Kayıt tarihi
: 03.07.10
 
 

Öğretim Görevlisi(Dr). Gemi Mak işl . Mühendisiyim. 15 senedir Gözetim şirketinde görev yapıyorum..