Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ocak '18

 
Kategori
TV Programları
 

Kore Günlüğüm 2: Return (Geri Dönüş)

Kore Günlüğüm 2:   Return (Geri Dönüş)
 

Geri Dönüş


     Uzun süredir yani Chicago Typewriter dan sonra Kore dizilerindeki aynı temalar, aynı karakterler ve oyuncuların sıkıcılığından sürekli şikayetçiydim. Ne kadar yoğun olursam olayım mutlaka takip ettiğim bir Kore dizisi olurdu fakat uzun süredir Siyah Beyaz Aşk dan başka takip ettiğim bir dizi yok.  

     Tatilin son zamanlarına doğru bir dizi arayışına geçmiştim ve ilerleyen bölümlere sahip diziler ve aynı olay örgüsüne, oyunculara sahip diziler yerine; yeni başlamış bir dizi seçmek istedim ve karşıma RETURN çıktı.

    Dizi inanılmaz derece sürükleyici ve olaylar birbirine o kadar güzel bağlanmış ki kendimi gerçekten olayları çözen polis ve avukat gibi hissettim.  İçerisinde o kadar fazla entrika var ki izlerken dizi Türk dizisi olarak uyarlansa kesinlikle reytingler tavan yapar diye düşündüm.

    Dizi tür olarak aksiyon, gizem ve hukuk . Benim gibi romantik ya da romantik komedi sevenler için sakın önyargı oluşturmasın çünkü içerisinde romantik sahneler de var. Bölüm sayısı 32, fakat şu anda 8. bölüm yayınlandı. Yeni başlayacaklar için ilerlememiş olması sevindirici.

    Dizi geneli itibari ile bir avukat ve bir dedektifin zengin, elit aile çocuklarının işledikleri bir cinayeti beraber araştırmalarını konu alıyor. Başlangıçta karmaşık aile ve arkadaşlık ilişkileri baskınken ilerleyen zamanda güç yarışı ön plana çıkıyor. Dizi o kadar çeşitli karakterlere sahip ki izleyenler, kendilerini bulmakta hiç zorlanmıyor. Benim için karakter çeşitliliği dizi seçmeyi etkiliyor. En azından izlerken kendimi yalnız hissetmiyorum.

   SBS’nin çarşamba ve perşembe yayın kuşağında olan dizinin alt yazı eklenmesi, ya da Türkçeye çevrilmesi her dizi gibi 1 günü alıyor. Ben genel olarak “myasiantv” den izlenmesini önerebilirim burada İngilizce altyazılı mevcut fakat Türkçe izlemek isteyenler Asya Fanatikleri veya çeşitli sitelerden kolaylıkla bulabilir.

Umut ediyorum ki kendini tekrarlayan dizilerden sıkılanlar için ve polisiye sevenler için güzel bir başlangıç olur bu dizi…

 

 
Toplam blog
: 57
: 280
Kayıt tarihi
: 18.07.15
 
 

1992 yılı İstanbul doğumlu. İlkokulu İstanbul'da okudu, ortaokulu ve liseyi Edirne'de bitirdi. Kara..