Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ağustos '08

 
Kategori
Sinema
 

Korkutucu film var mı ağabey?

Korkutucu film var mı ağabey?
 

Her yeni gün bir öncekinin tekrarı olduğundan, insan hayatına bir renk, yeni bir tat katmak ihtiyacı hissediyor.

Başkaları bunu nasıl sağlıyor bilmiyorum ama sanırım ben adrenalin bağımlısı oldum.

Ha haaaa...Şimdi sizi yanıltmış olmayayım .

Bünye hantal olduğundan potansiyel enerjiyi kinetik enerjiye çevirmenin pratik bir yolunu da henüz bulamadığımdan aklınıza kesinlikle dağcılık, paraşütle atlamak, planörle uçmak ne bileyim rafting, bangi camping gibi sporları yaptığım gelmesin

Ben ihtiyacımı efor sarfetmeden karşılayacağım bir yol buldum.

Korku ve gerilim filmleri seyrediyorum.

Ama kardeşim bu kadar da olmaz ki bahsettiğim korkutucu ve gerdirici filmlerde yaratıcılık sıfır.Hemen hemen her filmde aynı sahneler.Daha önceki filmlerde benzer sahneleri izlediğimizden ister istemez dikkatimiz kısa sürede dağılıyor farklı şeylere takılıyoruz.

Bunlardan biri meşhur duş sahnesi

Farklı farklı şekillerde kaç kere izledim hatırlamıyorum bile

Bilirsiniz işte duş perdesinin ardında şırıl şırıl akan su ve bir kadın silueti Kısa bir süre sonra buna büyük bir bıçak tutuşturulmuş havada bir el silueti dahil olur o el defalarca iner kalkar ve ardından suyla seyrelmiş kan döne döne banyo giderinden akar gider.

Korktunuz mu şimdi?

Erkek taifesi bu manzaraya mantar montajına ne der bilemem ama benim için işin asıl korkutucu tarafı üstlenmiş olduğum görevimi eksik yapmış olmam.

Kadınların hem cinslerine karşı bir inceleme, kıyaslama, kusur arama hastalığı vardır bilmiyorum belkide bir tek bende vardır o hastalık.görev adeta

Duşun altında şahane bir kadın silueti hemen inceleme, onaylama, okeyleme başlar.

Tık tık hiç şaşmaz.

Omuzlar? Yuvarlak… okey

Sırt? Gayet düzgün ….okey

Bel? İnce…okey

Kalça? O da tamam …okey

Ulen o da nesi ? O bıçağın ne işi var orada ? Daha bacak ve selülitlere bakılacaktı off yaaa….

Bir de gerilim filimlerinin vaz geçilmez konusu katil sapıklar vardır.Film boyunca amansız bir takiple sapık kovalar gençler kaçar sapık yakaladığını acımadan, öldürür, ta ki bir kız ve bir erkek oyuncu kalana kadar…

Sonrası malum işte olur böyle vak’a lar polis ağabeyim yakalar.

Aslında defalarca izlendi ve görüldü ki kaçmanın burada çok bir faydası yoktur hep aynı senaryodan izleyicide sıkıldı şöyle farklı bir şeyler yapılsa hani ava giden avlanır misali.Kovalanan gençler, ulen sapıklık öyle değil böyle yapılır dese, katil sapığı bir yerde kıstırsa, hafsalasında ne kadar sadist hikayeler varsa …

Ne bileyim yaa, bu da bir fikir işte En azından sürekli aynı şeyleri izlememiş oluruz

Haa bir de şu gecenin çok geç saatlerine kadar uyuyamayan zombiler için kırmızı noktayla süslenmiş sekis film mevzusu var ama daha küçüklüğümüzden öyle pis şeyleri evinize sokmayın bet bereket kalmaz diye tembihlenmiş olduğumuzdan konunun yabancısıyız bu münasebetle adrenaline etkisi konusunda bir yorum yapamayacağım ayrıca haddim olmayarak küçük bir tavsiye Bilmiyorum ama bence Sekis film bünyeye bir anda çok gelebilir bence birer adet seyredilmesi daha uygundur.

Bu vesile ile sevgi ve saygılarımı sunar heyecanlı seyirler dilerim.

 
Toplam blog
: 92
: 830
Kayıt tarihi
: 28.02.08
 
 

Biraz kül, biraz duman o benim işte... Öyle dedim diye olayı arabeske bağladığımı sanmayın çabuk sön..