Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Kasım '20

 
Kategori
Güncel
 

Korona’ yı Depremi Düşünmeyen

Koçlar çayırı, koyunlar yiyeceği otu düşünür.

Korona’yı depremi düşünmeyen güçlü.

Bunlara karşı böyle mücadele edebiliriz, ağlayıp sızlayan insanların kurtulduklarını görmedim.

Elbette etkileniyoruz kolay değil; ancak hayatı, dünyayı, ülkemizin durumunu, kendi durumumuzu düşünmeli sorunların esiri olmamalıyız.

Bakıyorum da herkes şikâyet ediyor sızlanıyor, “ne olacak halimiz” gibi korku ve teslimiyet cümleleri kuruyor; oysa süreci atlatıp atlatamayacağımızı göstereceğimiz irade belirleyecek.

Elbet kayıplarımız olacak, her savaşın kaybı olur. Ben birlikte harekete, dayanışmaya inanmayan biriyim, bireylerin kendi gösterecekleri güç daha önemli; savaşı ordular değil kahramanlar kazanır.

Bu savaşın da kahramanları olacak, silahlarını hazırlayıp ayakaltında durmayacak, işlerini kolaylaştıracağız.

Sadece kendinize bakabiliyorsanız yine kahramansınız, savaşta ölmeyenler gazi oluyor biliyorsunuz.

Ben kahraman değilim fakat kendimin kahramanıyım, bugüne kadar virüsle mücadele ettim, tesadüfen değil bilinçli olarak hastalığa yakalanmadım. Birileriniz ben de yakalanmadım diyebilir ama virüs beni hasta etmek için uğraşsa da başaramazdı. Mücadele gücümüz göstereceğimiz irade bu olmalı.

 

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..