Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ocak '10

 
Kategori
Anne-Babalar
 

Koruyucu meleğinizin adını biliyor musunuz?

Koruyucu meleğinizin adını biliyor musunuz?
 

canım annem


Koruyucu meleğinizin adını biliyor musunuz?

Bir zamanlar dünyaya gelmek için hazırlanan bir bebek varmış ve bir gün Allah'a sormuş: "beni yarın dünyaya gönderecekmişsin ama ben daha çok küçük ve çok güçsüzüm, ne yapacağım orada?"

Allah da cevap vermiş: "tüm meleklerin arasından bir tanesini senin için seçtim, o seni bekliyor olacak, merak etme"

Bebek tekrar sormuş: "peki insanlar bana bir şeyler söyleyecek, nasıl cevap vereceğim?" demiş.

Allah da: "merak etme, meleğin sana duyacağın en güzel sözleri söyleyecek" demiş.

Bebek: "dünyada kötü adamlar olduğunu duydum, beni kim koruyacak?" demiş.

Allah da: "merak etme, koruyucu meleğin seni canı pahasına koruyacak" demiş.

Bebek: "fakat ben bir daha seni göremeyeceğim için çok üzgünüm" demiş.

Allah da: "meleğin sana, bana nasıl ulaşacağını öğretecek" demiş.

O sırada cennette bir sessizlik olmuş ve hafif bir ışık belirmiş. Bebek anlamış dünyaya gelmek üzere olduğunu ve son bir kez Allah'a dönmüş, demiş ki: "gitmeden önce bana koruyucu meleğimin adını söyler misin?"

Allah da şöyle cevap vermiş: "meleğinin bir adı yok, sen ona sadece ANNE diyeceksin"

Biliyorum ki; hepiniz çok duygulandınız...Babası olmayan ve içindeki tüm sevgisini annesine veren biri olarak, ben bu hikayeden çok ama çok etkilendim ve hatta ağladım...

Bu güzel hikayenin üzerine daha da yorum yazmaya gerek yok bence... Lütfen hayattayken annenizin kıymetini bilin. İnanın bana hiç kimse sizi ondan çok sevmeyecektir ve hiç kimse sizin için hayatını feda etmeyecektir.

Siz kim olursanız olun, hangi mevkide olursanız olun, onun biricik yavrususunuz ve onun için dünyalara bedelsiniz!

" Anneciğim seni çok seviyorum"

Sevgiyle kalın,

SEVİLAY

 
Toplam blog
: 71
: 1912
Kayıt tarihi
: 15.11.09
 
 

32 yaşındayım, evliyim ve yakışıklı bir oğlum var. Profosyonel pilates eğitmeni ve besin destek ü..