Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Temmuz '11

 
Kategori
Siyaset
 

Kötü yola düşen masum demokrasi

Kötü yola düşen masum demokrasi
 

Ağızlarından düşürmedikleri DEMOKRASİ yi, ilerde ayakbağı olacak gayrimeşru bir çocuk gibi görenlerin, zamanı geldiğinde ( kendilerine göre ), bu ayak bağından kurtulmanın yollarını aramaları kacınılmazdır. Demokrasi' yi içine sindirememiş, alt yapısı teokratik ve faşizan bir tedrisattan gelen bu kafa yapısının, dışı Demokrasi' ile kaplı elma şekerini iştahla yalayan kitleleri seyrederken, kötü emellerini gerçekleştiren patalojik bir ruh halinin keyfini çıkardığını söylemek hiç de yanıltıcı olmaz. 

Bütün mesele dünya görüşleriye çelişen fakat bütün dünyada popülaritesi yüksek ve herkesce kabul gören bu yönetim biçimini ( onlara göre moda olan yönetim biçimi ), amaçlarına hizmet ettiği sürece kullanmak, politik nemalanmayı arsızca sürdürebilmektir. Kafasındaki yönetim biçimini açıkca ortaya koymaktan korkan anlayışın, başkalarının düşüncelerini açıkca ortaya koyması karşısında ( yoksunluk sendromu ) na kapılmasına şaşırmamak lazım. İçine sindiremediği bir yönetim tarzını uygulamak zorunda kalan, sürekli maskeyle dolaşan, iki yüzlü siyasi yapılanmanın karşısına, daha fazla Demokrasi talebi' ile çıkarak, suratlarındaki maskenin inmesini çabuklaştırmalıyız. 

 
Toplam blog
: 22
: 380
Kayıt tarihi
: 26.02.11
 
 

1948 yılında Zonguldak'ta doğdum. İlk ve orta öğrenimimi tamamladıktan sona Anadolu Üniversitesi ..