Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Şubat '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kredi kartı mağdurlarına müjde!

Kredi kartı mağdurlarına müjde!
 

Kaynak: İnternet


Malum, ekonomik durumlar, belli bir azınlık dışındakiler için berbat, Amerikan krizi bahane elbet, Türk krizi bizimkisi, kaç yıldır geçemedi gitti, her ne kadar rakamlar ve sözel reklamlar tersini söylese de…

Çok uzun yıllardır kredi kartı kullanırım, nakit para taşımak yerine kullanırdım, bir-kaç kez hırsızlara yem olduktan sonra hepten vazgeçilmezim oldular, serde eski bankacılık var, ev kirası gibi, kuruşu kuruşuna öderdim, zararım değil, yararım olmuştu hep, artı puanlarla mutlu olurdum alış-veriş ederken!...

Son bir-kaç aydır, asgarisini ödeme durumunda kaldım bir kartımın, malum durumlardan dolayı, ben ki gecikme faizine giden paralara acırım, onun yerine güzel bir barda eğlenmeyi tercih ederim, ya da o para ile güzel mumlar almayı falan…

Asgarisi yatırılan meblağ büyüdükçe büyüyor, biliyordum zaten de, ilk kez yaşıyorken ürküyor insan! Rüyalarına falan giriyor, sonra bir tarafı, ölecek halim yok ya diyor!... Garip bir ikilem!

Maddi ve manevi met-cezirler…

Bugün, radyoda bir açıklama: Asgari ödemesi yapılan kredi kartı borçlarına faiz durdurularak otuz altı aya bölünebilecek şekilde ödeme kolaylığı kararı alınmış!

Ahh… Seçim öncesi desteği, muhtemelen!

Açıkça itiraf edeyim, neyse ne, sevinir duruma geçtim, kabuslarım belki bir nebze azalır!

Laf aramızda, hiç sevemedim borçlu kalmayı, kim sever ki demeyin, rahatsız olmayanlar var, biliyorum!

Ödeme durumu olup da rahatsız olmayanlardan söz ediyorum…

Tam da bankada bir işim vardı, sordum elbette, nedir bu mesele diye.

Henüz genelge gelmemiş bankalara, ancak radyodaki konudan gişedeki memur hanım kız değil de, yetkili haberdardı, konunun çok yeni olup, genelgenin kendilerine ulaşmadığı bilgisini de zaten ondan aldım…

Kendi adıma pek sevindim, dolayısıyla da paylaşayım istedim, hani olur ya, aynı durumda olanlarımız vardır, bu haberle belki biraz da rahat uyuyacaklardır…

Seçim amaçlı diye tepki koyup yararlanmayacak değilim vallaha, bu duruma neden düştük ki sanki!

Gülgün Karaoğlu

Şubat,24/09

 
Toplam blog
: 1269
: 1343
Kayıt tarihi
: 18.09.07
 
 

İzmir, 1963 doğumluyum. Dokuz Eylül Üniversitesi İngilizce bölümü mezunuyum ve özel bir şirkette ..