Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mayıs '12

 
Kategori
Deneme
 

Küçücük bir kalem ve kocaman bir silgi istiyorum

Küçücük bir kalem ve kocaman bir silgi istiyorum
 

Hayat çok sevimli, bazen de itici gelir hepimize zaman zaman. Herkesin inişli çıkışlı anları vardır. Bazen kopmak istersin birşeylerden, bazen kaçmak, bazen üstüne üstüne varmak. Çok şanslı olmak istersin her zaman. Tabi mümkün mü? Herkes birkez olsun ne kadar şanssızım demiştir elbet.

Şu filmlerde varolan sihirli değnekleri görüp imrenebiliriz, ah benimde bir değneğim olsa dokunduğum an şu olsa, bu gelse,şu sorun çözülse... Herkesin bahsettiği o sihirli değnekler var ya bende onlar gibi birşey istiyorum işte. Hayali konuşup, boş istekler bunlar da diyorum ama hala yazıyorum işte.
Küçücük bir kalem ve kocaman bir silgi istiyorum ben. Hayatımda olmasını istemediklerimi o koca silgiyle bir çırpıda, kafamı kurcalayan binlerce tilkiyi oyun oynar gibi yakalayarak silmek istiyorum. O küçücük tükenmek bilmeyen kalemimle ise isteklerimi yazmak bir kenara.. O ana olmasa da sırayla yavaş yavaş olmasını beklemek istiyorum.
Beynimi dolduran saçma sapan düşünceleri, eskileri silgimi elime alsam bu yarar, bu seneye belki, buna gerek yok diye temizlesem.Temizlemekten yorulsam, deşarj olsam, hafıza da yer var desem bu kalsın mesela bir ihtimal.. Yapmak istemediklerimi unutabilsem, ağır gelmese, o an gelene kadar akla karayı seçmesem. Geceleri gizlesem, düşünmeden rahat rahat uykuya dalsam.
Saçmalama deme lütfen, bir düşünsene sende, hayal etsene ne güzel. Tabi kötü yanları da var bunun. Gerçi bende sanki olmuş, olacakmış gibi iyisini kötüsünü ayırıyorum ama akıl işte. Karşındakinin unutmamasını istediğin şeyi unutup silmesi, unutmasını istediğininde kendi istemediğinden bekletmesi ne fena birşey olur değil mi?
Ya da belli kurallar çerçevesinde kullanılabilse bu kalem ve silgi. Aile içinde kullanılabilirler ve yasaklar listesi, iş içinde kullanılabilir ve yasaklar listesi, arkadaş çevresinde, sosyal ortamlarda diye gitse bir kitap olsa : )
Ne de uçtum ama silemiyorum işte bu düşünceleri kafamdan ne yapayım? Hayat bizim için, olaylar da. Yaşanması gerekeni yaşıyoruz. Sonradan pişman olmak, üzülmekte olsa ucunda sevinçten ağlamakta, farketmezlerde...
Olmayan bir kalem ve silgim var beynimde, yaşatmaya çalışıyorum onları. Düşüncelerimle varedip uygulamaya çalışıyorum. Yaramıyor her zaman işe ama yaradığı kadarı fayda yaramadığı boşa!

 

 
Toplam blog
: 12
: 433
Kayıt tarihi
: 22.03.12
 
 

Bilgisayar Teknolojisi ve Programlama bölümü ile İşletme üzerine eğitimimi tamamladım. Yazılı..