Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Kasım '10

 
Kategori
Şiir
 

Küçük Ceylanım

Küçük Ceylanım
 

Ben yanıyorken yokluğunun getirdiği duygularla,

Sen kim bilir nerelerde kahkahalar atıyorsun kimlerle.

Küçük hatıralarını yaşatmaya çalışırken ruhumda,

Biliyorum bir şey olmadığını aklında benim adıma.

Korktuğum, bakamam dediğim o gözlerin kimleri görüyor,

Kimlere bakıyor ve bakmak istiyor o derin bakışların.

Kimler tarıyor ipek saçlarını elleriyle hissederek,

Kimler sevip, öpüyor ellerini benim küçük ceylanımın.

Hak mıdır yaşadığım hayatım senin bu kadar uzağında,

Sesinden, nefesinden, gülüşünden mahrum kalmış bir şekilde.

Kimlerin yazdığı senaryodur bu oynadığım acı rolüm,

Kimler oynatmak istiyor beni bunca çile dolu bir filmde.

 
Toplam blog
: 30
: 451
Kayıt tarihi
: 20.03.09
 
 

Yazmak paylaşmaktır. Paylaşmaksa biz insanların hiç bir zaman değiştiremeyeceği vazgeçilmezimizdi..