Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Haziran '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Küçük mutluluklar...

Küçük mutluluklar...
 

Gülümseyen köpek bu değil:)


Sabah yürüyüşümü, basık, sıcak bir havada,
asfalt yolun gürültüsünden uzak, bahçelerin, seraların,
toprak ve kır kokulu tarlaların kıyısında yapıyorum...

Tozlu stabilize yolda, gerçekten de toza bulanarak yürüyorum...

Ama dert değil!

Su neleri temizlemez ki?

...

Haziran ayının ortasında bunaltıcı sıcaklar başlamışsa,
tam da akşam üzeri beklenmeyen bir yağmur bastırmışsa,
üstelik deniz, kumsal hemen yanıbaşındaysa...

Ne yapar insan ?

Ben, soluğu sahilde alıyorum...

Yağmur yağarken, denize girmenin keyfini ıskalamam mümkün değil ki!

...

Evcil hayvanlarla aranız nasıldır bilmiyorum !

Benim oldum olası iyidir.

Siz hiç, bir köpeğin gülümsemesine şahit oldunuz mu?

İnanın gülümserler!

Hayvanlar sizdeki sevgiyi yada korkuyu sezerler...

Plajdaki sokak köpeklerinden birisi, işte öyle gülümseyerek bana yaklaşıyor...

Yanıma gelince kendini sırtüstü yere atıyor...

Bunun meâli " sev beni, okşa beni" demek :)

Çok seviyorum bu varlıkları yahu!

Öyle çıkarsız, öyle masumlar ki...

...
Eve dönerken, bir komşu çocuğuyla karşılaşıyorum, 7 Yaşında...

Karnesini soruyorum:

"Hepsi pekiyi ?" diyor...

Okşuyorum, öperek kutluyorum...

O, ağzını doldura doldura devam ediyor:

"Teyze Tek Türkiye'yi seyrettin mi"

Seyretmedim...Bilmiyorum...Bir fikrim yok !

"Nedir o? "...

"Dizi dizi, çok güzel , çok heyecanlı, hep kahraman askerler var! "

"Hangi TV kanalında?"

"12 kanal "


"Öyle bir kanal var mı?"

"Var tabi! Televizyonun kumandasında 12 ye basıyorsun ya... Orda teyze!"

"Hımm, tamam seyredeyim":))


Öyle saf, öyle şirin ki...

Gülümsememek, sevmemek mümkün değil ki!


Çevremde bunca tatsız olay yaşanıyor diye, küçük mutlulukları yok sayamam ki!


 
Toplam blog
: 247
: 1493
Kayıt tarihi
: 29.01.08
 
 

Antalya ve Akdeniz aşığı bir öğretmenim. Bol bol okurum, blog yazarım, şiir yazarım. Yazdıkça ve ..