Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ekim '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kulaklıkla müzik dinleyenler ne dinliyor acep?

Kulaklıkla müzik dinleyenler ne dinliyor acep?
 

Vallahi bilmiyorum :)

Taaa bana kadar ''dım tıs dım tıs dım tıs'' diye bir şey geliyor sadece :)

Otobüste :)

Metroda :)

Vapurda :)

Hep aynı :)

Dım tıss, dım tıss, dım tıss :)

Arkamdaki lise talebesinden yanımdaki hanım ablaya kadar aynı dım tıs dım tıs :)

Herkes farklı şey dinliyor, tamam :)

Anlamadığım...

O kadar farklı tür müzikten aynı dım tıss nasıl geliyor :)

10 dakikalık yolda da 1 saatlik yolda da yol boyu dım tıs dım tıs dım tıs dinliyorum :)

Sinir oluyorum :)

 
Toplam blog
: 403
: 1023
Kayıt tarihi
: 13.08.06
 
 

Kendi halinde biriyim, ziraat mühendisiyim. Emekli oldum ve kendi işimi kurdum. İzmir'de yaşıyoru..