Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Aralık '08

 
Kategori
Futbol
 

Küllerinden doğdu

Küllerinden doğmak deyimini kullanmakta haklı olduğumu düşünüyorum. Çünkü; karşımızda gerçekten küllerinden doğan birinden bahsediyoruz. Bu adam geçen sene ki bitikliğinin aksine yıldızının parıltısını yüzlerce metreden gösteren biri oldu artık.
Cassio LİNCOLN aslında bu iki kelime bir araya geldiği zaman şimdiki Türkiye ligi için çok büyük bir anlam ifade etmekte. Gerek kendini parlatması gerek takımı coşturması tartışılamaz bir gerçek. O artık Galatasaray ' ın herşeyi. Savunmadan aldığı topu önünde kim bulursa ona attıran bir yıldız. Yaptığı asistler o kadar iyi ki o golü atamamak mümkün değil.(Tabi ki golü atanların yeteneği göz ardı edilemez.)
Ne olduğunun ya da kimin ne yaptığını bilmiyorum ama yapana yaptığı için bir Galatasaraylı olarak sadece teşekkür edebiliyorum. Zaten ne olduğunun ne yapıldığının önemi yok neticede bitiyor herşey. Hocasıyla mı kafası uyuştu, arkadaşalrıyla mı uyum içine girdi vb. ne oldu bilmiyorum. Artık sadece onu ayakta alkışlayabiliyorum.
Maçların yeni yüzü , yeni herşeyi olan Lincoln ' e teşekkür ediyorum. Televizyon karşısında bize adamım sahada dedirten adama helal olsun. Aslan 'ın aslan lakabını hak edebilen futbolcularından birisi o. O gerçek bir aslan. Pembe panterin vazgeçilmesi , Oz Büyücüsünün herşeyi. Ayağına aldığı hangi topu gole çevirttirmedi ki.
Çoğu insan mübalağa ettiğimi düşünebilir. Ama bir futbolsever olarak beni ve birçok Galatasaryalıyı ekrana o bağlıyor. Ya da ekrana bağlatan diğer kişileri o bağlattırıyor.
Bu zamana kadar neden bu kadr iyi olmadı diye hepimiz merak içinde soruyorduk. Eğer bu muhteşem dünüşünü bilseydik hiç ses çıkarmazdık. Eğer böyle parlıyacağını bilirsek diğer suskunlarada ses çıkarmayabiliriz.
Aynı performası senden lig sonuna hatta futbolu bırakana kadar bekliyoruz Lincoln. Sen yıldızların asla sönmeyeceğinin sadece onu bazen bulutların gizleyecileceğinin en büyük kanıtısın.


ASLANIN GERÇEK ASLANINA

 
Toplam blog
: 5
: 542
Kayıt tarihi
: 01.11.08
 
 

15 yaşında Kartal Yüksel İlhan Alanyalı anadolu öğretmen lisesi öğrencisiyim. Yazı yazmayı ve yarışm..