Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Temmuz '19

 
Kategori
Blog
 

Kültürlü Daha Çok Konuşur

Duyduğu okuduğu her şeyi bize anlatmak zorunda sanki. Üstelik o kadar da çok şey biliyor ki; kültürlü birini görünce yolumu değiştiriyorum!

Söylediği önemli biz de okumuş hastasıyız ya durur mu hiç eşekkulaklı Midas’ın kulaklarının uzunluğunu bile anlatır.

Aslında önemli filan değil, Deli İbrahim’in 9. cariyesinin adı ne kadar önemli olabilir ki; ama literatürde bilgi önemliymiş. Aslanım Korkut bu zevatla amma da dalga geçti ha, bilgi eşittir silgi, sil gitsin diyor hahahaha, gel gravatını öpim!

Okudun mıhtar oldun daha ne istiyon bir de gelmiş kafamızı şişiriyon! Onlar konuşurken değil biz dinlerken terbiyeliyiz, koyun gibi dinliyoruz, sanki kansere çare buldular!

Kültürlü olmamak için 20 yıldır kitap okumuyorum ya işe yaramıyor çünkü cebimde Oksford diploması, okudum ama kültürlü değilim diyorum, daha da inanmayanlara “arka kapıdan çıktım”

E kültürlü değilsen bu kadar yazıyı nasıl yazıyorsun diyorlar. Bu yazılar onların kitaplarında yazmıyor ki, okusam birini bile yazamam! Biri de yazılarım için Kerim Korkut masalları dedi; cehaletine güldüm “Asıl masal sizinkiler!”

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..