Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ocak '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Kumam ve ben

Kumam ve ben
 

İtiraf ediyorum benim bir kumam var. Bu nasıl olur demeyin? Durun hemen beni ezilmiş kadın statüsüne sokup hakkımı savunmaya kalmayın. Bunu nasıl hazmediyorsun? Ne geniş insansın diye suçlamayın.

Onunla tanışalı çok uzun zaman oldu. Daha evliliğimiz başlamadan tanıyordum ben onu. Evlenmek için seçtiğim insanın hayatında nedenli önemli bir yeri olduğunu daha o zamanlar biliyordum. Ama gelip evliliğimizin tam ortasına oturacağına, eşimin ona bu kadar bağlanacağına, vaktinin büyük bir bölümünü ona ayıracağına ihtimal bile vermiyordum. Onu kendime rakip bile görmüyordum.

Kendisi gibi ne kadar yakını varsa hepsi bizim evde. Hem de başköşeye kurulmuş vaziyette. Haftada bir gün utanmadan bir de kendisine hizmet etmemi, iyi bakmamı istiyor. Kızıyorum, söyleniyorum ama elim mahkum ona iyi bakmaya, hizmetinde kusur etmemeye çalışıyorum. Eşim vaktini ayırdığı gibi maddi desteğini de hiç çekmedi ondan. Maaşını aldığı her ay muhakkak ona yüklüce bir miktar para ayırıyor. Hatta kendisini düşünmüyor onu düşündüğü kadar.

Hayatım yemek hazır

Tamam tamam geliyorum, bir saniye. Tanrım inanamıyorum yine onunla.

Gece vakit ilerlemis. Ben uykulu, mahmur gözlerle eşimin çalışma odasına dalıyorum.

Haydi hayatım bak sabah işe gidecegiz,vakit çok geç,artık yatsan. Eşim kan çanağına dönmüş gözlerle bana bakıp, tamam geliyorum diyor ama gecenin o vaktinde, onunla zamanı paylaşmaktan öylesine hoşnut ki. İşte yine karşımda. Sanki oturduğu başköşeden bana oh olsun diyor. Bir ara diyorum şöyle sinsice yaklaşıp saçını başını yolsam, hayatla olan tüm bağları kessem. Hadi diyorum kendi kendime bunlar tehlikeli düşünceler ve hızla beynimden uzaklaştırıyorum.

Eşim kadar benim kara gözlü, yakışıklı oğlum da seviyor onu. Hadi babasını kandırdın ne istedin el kadar çocuktan diyeceğim ama yaptığım her sohbette bütün çocukların onu ne kadar çok sevdiğini söylüyorlar. Şaşkınlığımı daha üzerimden atamadan bu sefer kadın, erkek herkesle arasının çok iyi olduğunu öğreniyorum. Çıldırmak üzereyim.Yıllar önce benimle aynı dertten muztarib bir arkadaşımın onu gizlice tekmelediğini duymuştum ama bir gün benim başıma da aynı şeylerin geleceğini hiç düşünmemiştim.

Artık havlu atıyorum. Madem ki eşim,oğlum,annem,babam tanıdığım herkes hatta tüm dünya seni tanıyor,seviyor benim ve herkesin hayatını kolaylaştıryorsun,sana verdiğimiz paralar helal olsun. Ben seninle yarşımam ki sevgili kumam bilgisayar.

Fotoğraf www.ofisk.com sitesinden alınmıştır.

 
Toplam blog
: 30
: 966
Kayıt tarihi
: 11.12.06
 
 

Bir nisan sabahı Eskişehirde doğmuşum. O nedenle bahar aylarını özellikle nisanı çok severim. Küçükk..