Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Eylül '17

 
Kategori
Deneme
 

Kura Çekmek Adil Değil, Kura Çekilmesi Gereken Bir Durumda Hakkımdan Vazgeçerim

Kura Çekmek Adil Değil, Kura Çekilmesi Gereken Bir Durumda Hakkımdan Vazgeçerim
 

Diliyorum böyle bir şey olmaz çünkü kurada kaybedecek kadar zengin değilim.

“Kura” denilen bu çözümü kim bulmuş merak ediyorum, kendisi ikna olmuş mudur ki acaba biz ikna olalım.

Çok da yaygın, paylaştırmada zor duruma düşünce kolayı var yazı tura at; yazı gelirse alsın gitsin tura gelirse ölsün bitsin!

Kura ile kazanacaksam kazanmayım daha iyi, şansız biri olmama seviniyorum daha önce çekilen kuralardan hiçbirinde kazanamadım şükür!

Kura nedir ya, bir hakkın dağıtımı kurayla olur mu; hak sahibine verilir. Ben bu insanoğlunu anlamıyorum. Bir de ahlakiymiş, üstelik kanunlarla da destekleniyor yani meşru!

Burada en önemli konu kura çekmek zorunda kalmamız. Kimse kendisine verilene razı olmuyor, şunu isterim diyor. E başkası da onu istiyor, şans kime gülerse. Güneydoğuya bir kişi gidecek. Giden belki şehit olacak, kalan yaşayacak. Düşünün hayata bile zar atılıyor. Elimizde bir tane bir şeyimiz var herkes bana ver diyor, napacağız? Ve buna benzer daha bir sürü acayip durumlar. Hiçbiri de kabul edilebilir değil.

Ne yapıp edin başka yollar bulun da bizi bu rezillikten kurtarın!

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..