Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Kasım '21

 
Kategori
Güncel
 

Küresel Isınma ve Petrol

Küresel ısınmada petrole ve doğalgaza ihtiyaç kalmayacağı düşünülürse ekonomileri petrole dayalı ülkeler ne yapar bilmiyorum.

Petrol değişen dünyada kadim bir şey değil,  yolda bulduğumuz, erinde gecinde sahibi çıkar.

Ancak ben daha ziyade bilim ve teknolojinin finali yapacağını düşündüm, iklim Tanrısı aklıma gelmedi.

Ben erken konuşuyorum tamam olay büyük bu da tamam.

Bilim adamları veya bazı ajandalara bağlı olanlar konuşamıyorlar çünkü konuşurlarsa onlara inanılır ve dünyada çok büyük bir kargaşa çıkar.

Ama ben konuşursam nasılsa inanmıyorlar bir şey çıkmaz; hani deliye söylet diye bir söz var ya…

Şimdilik bir şey yok. Doğrusu ben de yazdığım bu durumun böyle olup olmayacağından emin değilim.

Bizim petrolümüz yok ama dünyayı altüst edecek böyle bir şey umarım olmaz.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..