Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mayıs '09

 
Kategori
Futbol
 

Kurtlar vadisi, bordo mavi balonlar ve komplo teorisi!

Kurtlar vadisi, bordo mavi balonlar ve komplo teorisi!
 

Kurtlar Vadisi’nin bu haftaki bölümünde, durup dururken, bordo mavi balonlar uçuruldu...

İzleyenlerin dikkati çekmiştir...

“Bordo, mavi” denilince Türkiye’deki herkes gibi benim de aklıma Trabzonspor geliyor...

Ligin bitmesine sayılı günler varken...

Zor olmasına karşın Trabzonspor’un şampiyon olma ihtimali, matematiksel olarak devam ediyorken...

Ve balonların dizinin akışı ile uzaktan yakından alakası yokken...

Hangi mesajı vermek için uçuruldu bu balonlar?

34. haftada Beşiktaş deplasmanda Denizlispor’la karşılaşıyor...

Puanı: 68

Averajı: 29

Galatasaray Ali Sami Yen’de Sivasspor’u konuk ediyor...

Şampiyonluk hesapları yapan Sivasspor’un

Puanı: 66

Averajı: 27

Trabzonspor’da Fenerbahçe ile kapışıyor...

Trabzonspor’un;

Puanı: 65

Averajı: 21

Toparlarsak; Trabzonspor’un şampiyon olabilesi için Beşiktaş ve Sivasspor’un yenilmesi, Trabzonspor’unda Fenerbahçe’yi farklı yenmesi gerekiyor...

Komplo teorisyeni değilim(!)

Fakat iyi bir gözlemci olduğumu haddim olmayarak iddia edebilirim...

Kurtlar Vadisi dizisinin işlediği konuların gerçeklerle uzaktan yakından alakası olmadığı cümle âlem tarafından biliniyor!

Dizi, tamamı ile hayal ürünü olmasına rağmen yine de çok izleniyor!

“Trabzonspor” diyorum...

“Şampiyon olursa” diyorum...

Dizinin senaristleri bordo mavi balonları nasıl açıklayacak merak ediyorum...

Trabzonspor şampiyon olamazsa, bordo mavi balonların sırrı ne, onu da bilmek istiyorum...

Not : Barcelona’nın renkleri de bordo mavi...

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..