Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mayıs '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Dost tatlı tatlı susacak...

Dost tatlı tatlı susacak...
 

Alınyazısı mı, tercihler mi?

Tercihler; toplum mu?

“Toplum” dediğin: eş, dost, hısım, akraba mı?

Taş uzaktan gelmez” diyen Atalarımızı ne yapacağız?

Kimse kimsenin hayatını etkilemeyecek arkadaş...

Haddini bilecek, “sesli düşünüyorum” deyip, boş konuşmayacak...

“Dost acı söyler!”

Geçeceksin!

Dost; istediğini, işine geleni söyler... Eskidenmiş o!

Dost dediğin tatlı tatlı susacak...

Söz gümüşse sükût altın yahu... Bu zamanda pırlanta...

&&&

Kadının şehrin en kalabalık yerinde çişi geliyor...

Gelir mi?

Gelir...

Normal mi?

E normal...

Sağa sola koşturuyor ama tuvalet bulamıyor...

Ne yapsın?

Park halinde bir arabanın arkasına geçip hacetini gideriyor...

O esnada küçük bir çocukla annesi kadını görüyor...

Anne, çocuğuna hacetini gideren kadını gösterip;

Terbiyesiz” diyor...

Çocuk, gülüyor...

Biraz sonra çocuğun da çişi geliyor, yana yakıla tuvalet aramaya başlıyorlar...

Gelir mi?

Gelir...

Normal mi?

E normal...

Bulamıyorlar...

Terbiyesiz” olmamak adına park halinde bir arabanın lastiğini de ıslatmak istemeyince...

Çocuk altına kaçırıyor, anne köpürüyor...

<ı>Böyle bir hikâye yok tabi, ben uyduruverdim... Önümüzdeki günlerde çok izlenen dizilerden bir tanesinde babası oğluna daha süslenmiş halini anlatırken karşınıza çıkarsa şaşırmayın... Ben artık şaşırmıyorum! Paranoyağım ya garip bir de keyif almaya başladım... “Bunu ben yazmıştım” diyorum ağzım açık izliyorum...

<ı>Hem ben tek başıma Halkım, Kemal Kılıçdaroğlu’na Gandi benzetmesini ilk ben yapmıştım... Kılıçdaroğlu mitinglerde Gandi selamı vermeye başladıysa ne yapayım?

<ı>Halkın gücü işte!!!

<ı>( www.google.com a gir... “Kılıçdaroğlu kime benziyor” yaz... İlk çıkan lingi tıkla, yazıyı oku, tarihe ve resimlere bak!)

<ı>

&&&

Neyse; hayat bazen adamı öyle bir yol ayrımına getirir ki, önünüze de iki tane seçeneğiniz olur...

Ya “terbiyesiz” olursunuz...

Ya da altınıza kaçırırsınız...

Ne diyorduk?

Alın yazısı mı?

Tercihler mi?

Seçim size kalmış...

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..