Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Temmuz '09

 
Kategori
Yemek - Mutfak
 

Kuşkonmaz

Umarım doğru yazmışımdır "kuşkonmaz" ı.

Kuşkonmaz çok lezzetli ve oldukça da besleyici bir sebze imiş.

Kendisi ile dün akşam malum kanalda yayımlanan yemekle ilgili programda tanıştım.
Ev sahibi Sema ÇELEBİ idi. Bir çorba yapmış. Istakoz ve kuşkonmaz koymuş içine.
Sanırım programın yarışmacılarından bazıları da benimle birlikte dün tanıştılar.
Ancak bu kuşkonmaz ne ulvi bir sebze ise, hayatından hiç yememiş bir yarışmacı ev sahibi tarafından çok yadırgandı. Eleştirildi de...
Oturduğum yerde izlerken üzüldüm açıkçası.
Bilmeyen olur görmeyen olur yemeyen olur. Bunu çok büyük bir kayıp gibi görmek manasızca geldi bana.



Ben ıstakoz da hiç yemedim.
"Enternasyonel Mutfak" tan da hiçbir yemeğin tadına bakmadım...
 
Toplam blog
: 8
: 421
Kayıt tarihi
: 22.09.08
 
 

1979 Ankara dogumluyum. Dünya telaşı arasında zaman zaman birkaç satır karalamayı seviyorum. ..