Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

E. Kurmay Yarbay Mustafa Kemal Öztürk

http://blog.milliyet.com.tr/emeklibirsubay

13 Aralık '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Kütahya Hava Er Eğitim Tugay Komutanlığı hakkında bilgiler

Kütahya Hava Er Eğitim Tugay Komutanlığı hakkında bilgiler
 

Kütahya Hava Er Eğitim Tugay Komutanlığı'nda yapilan deprem tatbikatindan soz etmistim. Tanidik, bildik email gondermis. "Biraz Kütahya Hava Er Eğitim Tugay Komutanlığı hakkında bilgiler versen..." demisler.

Verelim de, bizim bilgilerimiz eskilere dayanir!...

Askerliginizi havaci olarak yapacaksaniz, yolunuz muhakkak "Kütahya Hava Er Eğitim Tugay Komutanlığı" ndan gececek. Belki bir ay. Belki de uc. Hangisi olursa olsun; havaci uniformasini ilk olarak burada giyecek, askerlik yeminini burada yapacaksiniz.

Kisa kesip, sorulara gecelim:

- Tras olmadan Tugaya gidin. Hem bedavaya, hem de usulune uygun 'acemi er trasi' Tugayda bulunur.

- Hepinize temiz bir yatak ve yatak takimi verirler. Merak etmeyin.

- Benim bildigim kadari ile 16 Acemi Er Boluk Komutanligi vardi. Her bolugun 'duslari' mevcuttu. -Yeni binalarda-Ayrica Tugayin bir de hamami vardi. Sanirim simdi imkanlar daha da iyi olmustur.

- Tugayin suyu icilirdi. Hic sorun oldugunu duymamistim.

- Her Taburun (4 Boluk 1 Tabur eder) kendi yemekhaneleri vardi. Bizim zamanimizda, yemekleri kendimiz pisirirdik (!) Yani, kendi imkanlarimizla. Bizim donemizde askerlik yapsaydiniz patates soyma sansiniz vardi!... Simdi duydugum kadari ile "Ozel Firmalar" yemek servisi yapiyorlar. Elbetteki -yemek konusunda- bizim donemimize gore sanslisiniz!...

- Tugayin 100 Yatakli Hava Hastahanesi vardir. Bazi arkadaslarinizin memleketlerinde bulamiyacaklari saglik imkanlarina Tugay sahiptir. Analarin gonlu rahat olsun...

- Kutahya- Hava Er Eğitim Tugay Komutanlığı arasi bence yuruyus mesafesidir. Hele hele Hava Piyade olacaginiza gore bu mesafe size bana misin bile diyemez. Yine de, yurumek istemezseniz; hem garajdan, hem sehir merkezinden dolmus, otobus, taksi bulursunuz. Rahatlikla.

- Kütahya Hava Er Eğitim Tugay Komutanlığı'nin egitim alanlari tabii -dogal- cimdi. Umarim bozulmamistir. Cim olunca, tozu topragi az olur.

- Kütahya'nin kisi ayaz olur. Yazi da yaz gibi. Ama 3 ay dediginiz nedir ki? Bakin biz Kütahya Hava Er Eğitim Tugay Komutanlığı'nda ayrilali neredeyse 18 yil olmus. Hemde sizin gibi 3 ay degil, neredeyse 84 ay gorev yapmisim!

Bu arada duydum ki; Eski Tugay Komutani Tuggeneral Mehmet Bali; Tugay sinirleri icerisinde bir Arkeoloji muzesi actirmis...

Kutahya'da askerliginiz bitmeden -muhakkak- bir ziyaret edin derim.

***

Okuma Parcaniz: Kutahya' da Bir Yemin Toreni. Tiklayin!

Kutahya Hava Er Egitim Tugay Komutanligi Resmi Internet Sitesi:

http://www.hvkk.tsk.tr/kutahya/index.html



***

Unutmayın1: THK Yangın Uçağı alım kampanyası için, tüm operatörlerden yangın yazıp, 3919’a gönderin. Bedeli 6 YTL’dir. Ülkemize katkısı, yemyeşil ormanlar.

Unutmayın2: Bir Cumhuriyet Kurumu olan THK’na üye olun. Rejime ve Cumhuriyet kazanımlarına sahip çıkmanın bir yolu da, rejimin ve Cumhuriyetin kurumlarına sahip çıkmaktır.

 
Toplam blog
: 798
: 2506
Kayıt tarihi
: 25.07.06
 
 

Harp Okulu 1974 mezunuyum. 1983'de Kurmay Subay olarak mezun oldum. 1987 yılında Silahlı Kuvv..