Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mayıs '13

 
Kategori
TV Programları
 

Kuzey Güney'de on binlerce izleyici duygu seline kapıldı.

Kuzey Güney'de on binlerce izleyici duygu seline kapıldı.
 

Önceki gece, Kanal D’ in süper dizisinde coşku dolu anlar yaşadık. Kah ağladık, kah yoğun duygu seline kapılıp, sürüklendi on binlerce izleyiciyi peşinde. Allah’ım bu ne güzellik, bu nedir böyle, anlatmaya kelimeler bulamıyorum. Kuzey sen neymişsin be abe…

Boğaz’da teknede... 13 Mayıs 2013 saat:00,00

“İyi ki doğdun çirkin, nice mutlu senelere, iyi ki doğmuşsun, İyi ki beni sevmişsin, iyi ki benden vazgeçmemişsin.

Fonda Mehmet Erdem’in tempolu, duygusal müziği, “Şikayetim var cümle yasaktan, Dilerim Hakim Bey bağlasan durmaz”.

Cemre’de göz yaşları sel olmuş akıyor. O kaba, saba külhanbeyi Kuzey’den daha ne laflar, şiir gibi. Burada hepsini yazamıyorum.

Seyredemeyenler için kısa cümlelerle 74.ü bölümde olanları özetleyeyim.

Barış, kardeşi Banu’dan yardım ister, yoksa hamile olduğunu Güney’e söylemekle tehdit eder. Banu bu blöfünü görmez. O da bunalımdadır.

Borsada Sinaner Holding hisseleri yere çakılır. Barış içer içer, kendini balkondan atmak ister, Burak imdadına yetişir.

Katmanoğlu Holding sahibi Cem ortaklıktan ayrılma konusunda karalıdır.

Güney, Simay’ ın evinde devamlı çalışır, çok da keyiflidir. Barış’ dan karşı atak beklemektedir. Yılık yılık güler. Simay'da olan her şeyi Komisere sms atar. Güney farkındadır.

Banu, Güney’in Ferhat’ı öldürdü sırrını Barış’a emanet eder. Barış’ın eline Güney’e kullanmak üzere bir koz geçer. Tabancasını alır, Güney’in yanına gider. Dizine tabanca sıkar. Simay polis çağırır.

Sami Beyden, karısı Aynur Hanım iyice soğumaktadır. Handan Hanım hep yanı başlarındadır. Sami Bey, eski karısı Handan hanımın Tekinoğlu soyadlı nüfusunu değiştirmesini istemez. Acaba geri dönüş mü var.

Bir ara havalını gibi bir yerde, emanet bagaj dolaplarında 7-8 sarı kapak şifreleri gördük ama, şifreler bu hafta da çözümlenmedi.

Kuzey, Pazar günü anneler günü hediyesini alır annesine gider. Handan Hanım çok duygulanır, göz yaşlarını tutamaz. Kuzey kanepede uyuyakalır. Handan, nişan yüzüklerini görür ve Gülten anıma yumurtlar. O da kızı Cemre’ e söyler. Cemre’nin gözleri parlar sevinçten.

Cemre ve Zeynep, 12 Mayıs pazar günü huzurevinde yaşlılar için, anneler günü kutlama organize ederler. Komiser ve nişanlısı da katılırlar. Kuzey de iki demet çiçekle katılır gruba. Bütün yaşlı kadınlarla dans eder. Gönüllerini alır bolca. Çirkinin doğum günü hediyesini orada verir. Kuru bir kitap, büyük hediyeyi sona saklar.

Otogara Cemre’ in götürmesini ister. Otobüsle Samsun’a gideceğini söyler. Otobüsü kaçırmamak için karşıdan binmek için tekne ile boğazı geçeceklerdir. Boş bir tekneye binerler. Her şey planlanmıştır. Masada mumlar hazırdır. Evet, o sahneler…

Olgunlaştım, büyüdüm, Çocuk Kuzey geride kaldı. Sana baktığım zaman diyorum ki, Allahım, bu kızı bana bağışlar mısın. Beni o kadar mutlu bir insan yapabilir misin. Onsuz mutlu olamam”. Cemre’nin elini kalbine bastır. “Burası sana ait, sabahları gözümü sana açayım, akşamları seninle kapatayım” der.

“Benimle evlenmek ister misin Cemre”. “Seni çok seviyorum” der Cemre. Kuzey, “Ben de seni çok seviyorum”. Sıkı sıkı sarılırlar, öpüşürler, öpüşürler.

Lakin o bir çift yüzük gene cepte kalır. Her halde haftaya takacaklar.

Bal tadında bir bölüm. İnanın ben bu tadı doyamadım. Tüm izleyici de öyle tahmin ediyorum.

İşte, Kuzey Güney bu. Kıvanç Tatlıtuğ, Öykü Karayel, ikinize de kocaman alkışlar. Yapımcı Kerem Çatay nezdinde, tüm ekibi elinize sağlık, iyi iş çıkartıyorsunuz, Tebrikler diyorum. İnşallah 26 Haziranda sonu tatlıya bağlarsınız. Adını Feriha Koydum dizisinin finali gibi, acı final olmaz.

Her gününüz bal tadında olması dileklerimle.

Saygılar, sevgili okuyucularım.

Abdurrahman Balcılar

 

 
Toplam blog
: 2032
: 2969
Kayıt tarihi
: 18.06.12
 
 

Emekliyim. Doğayı, Sabahın erken saatlerinde doğada yürümeyi, Hayvanları, bilhassa köpekleri çok se..