Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ağustos '12

 
Kategori
Şiir
 

Kuzey kutbunda bir nöbet anı

Kuzey kutbunda bir nöbet anı
 

Ve rüzgarda bir ses duyuldu

İmdat yardım edin

Bir insan sesiydi bu

Buzullardan gelen

Belki de bir fosil diye düşündü

Karmaşık bakışlı bir bilim adamıydı o

Onu kimse algılamamıştı

deli olması da muhtemeldi

Deliyim çünkü

Yaptıklarım yerine oturuyor

Lanet olası yalnızlık beni fosillerle konuşturuyor

Olsun bir deha olmak zaten başlı başına bir yalnızlık

Geceden beri burada penguenlerin başında silahımla nöbet tutuyorum

Derileri için öldürülmemeleri için!

Kuzey kutbundayım şimdilik

Yarın belki de güney kutbuna da giderim

Zavallıyım ben aslında

Yalnız değil zavallı

Kimse tahminlerime inanmıyor ancak bugün ölçtüm

Buzullarda 25 cm azalma var

Çünkü kendini anlatman için konuşman yetersiz

Eylem yapmalısın

Bir sevgilim bile yok beni anlayan

Karım zaten beni boşayalı yıllar olmuş

İçim sıkıldı yine

Şayet bu penguenlere dokunan olursa yakarım

İnsanlığı kurtaramadım

Bari penguenler yaşasın

Sen kimsin

Huzursuz adamın tekiyim

Babam subay

Annem psikopattı

Lanet olası bir bilmin içinde buldum kendimi

Ben matematikçiyim

Hem de dünyaca ünlü

Sorun ne o zaman

Yapayalnızım

İnsanlığı kurtarmaktan başka bir amacım yok

Tabi bugün bir de penguenler

Salak mıyım

Evet

Zekiyim ama sapsalağım

Bir kitap yazacağım

Bir delinin salak zekası üzerine

Sabah 5:30 ve karnım acıktı

Galiba insanlar bu sefer sözlerimi ciddiye aldılar

En azından penguenlere dokunmayacaklar

O da nesi bir silah sesi

Tanrım vücudumda bir sıcaklık

Aah kan akıyor

Vurulmuşum aman tanrım hem de kalbimden

Ölüyorum

Ve de öldüm....

 
Toplam blog
: 631
: 293
Kayıt tarihi
: 10.04.11
 
 

Eric'i külden yarattım. Tamamıyla benim eserim. Söyleyeceği çok sözü, söylemek istediği az sözü. ..