Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Temmuz '12

 
Kategori
Dostluk
 

Kuzuma...

Yalnızlığın tam ortasındayım.

Sen yanımdasın ama elimi uzattığımda tutamıyorum ki ellerini.

Dostluktan da öte bir şey bu ama biliyorum.

Ben burda ağlasam eminim anlatmadan hissedeceksin.

Bencilce farkındayım ama bazen yetmiyor bilmek. Sarılmak istiyorum kokunu duyup herşeyi, herkesi unutmak istiyorum. Ve biliyorum ki ben sadece senin yanında gerçekten gülüyorum.

Sana geçiyor nazım, derdimi sana döküyorum en ince ayrıntısına kadar..

Sana kendimi anlattığımın farkındayım ama yalnızım bu gece ve sadece sana yazmak istiyorum.

 
Toplam blog
: 143
: 352
Kayıt tarihi
: 18.03.11
 
 

1992 yılında Giresun'da doğdum. İlk ve orta öğrenimimi Giresun'da tamamladım. Sağlık meslek lises..