Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ağustos '09

 
Kategori
Şiir
 

Lades

Korkuyorum bir gün geri gelmez diye bedenim
Ruh neyler O olmadan tükenir nefesi
Gün gelir belki ihanet eder O'na ama
Ettiği zaman gideceği yer yok bilirim

Her gün erittiği kadar bitiyorum
Her gün bir parçamdan eksik başlıyorum
Her gün beni bitiriyor iken
Her gün deli gibi O'na gidiyorum

Sevdiğimden değil sevdiğinden O'na varıyorum
Bana ettiğinden değil edeceğinden korkuyorum
Her ne yaparsa yapsın
Hayatı ellerim yüreğimde sıkı sıkı tutuyorum
Çünkü hayat en büyük ladesim bırakırsam bitiyorum..

(.)..21 Ağustos
(.)..Ramazan

 
Toplam blog
: 14
: 340
Kayıt tarihi
: 30.01.09
 
 

1993 yılında Eminönü'nde doğdu. İlkokulu yaşamını geçirdiği yerdeki Yeni Mahalle ilköğretim Okulu'nd..