Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ekim '18

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Lafta Yıllık İzne Çıkıyorum

Lafta Yıllık İzne Çıkıyorum
 

Salih Arıkan


Bu gün yıllık izin aldım. Aldım da sanki tatile mi çıkacağım. Gerçi engelsiz turizim Ülkemizde daha emekleme aşamasında. Tatil engelliye çoğu zaman eziyet oluyor. Erişilebilir olmadığı için.

Bir de hiç bir geliri olmayan evinden çıkamayan hayatı boyunca tatil yapmayan engelliler ve Aileleri var. 1+2 Kasımda Engelsiz İzmir var. Biz de orada stant açacağız. Kabartma yazı tanıtacağız el ilanı dağıtacağız bir de bazı uyarılar yazıp görünecek şekilde yapıştırmayı düşünüyorum. Görme engellilerle iletişim. Görme engellilere nasıl davranmalıyız gibi tanıtıcı bazı yazılar hazırlayıp standa görünür olmasını sağlamayı düşünüyoruz. Bez afiş ve pankartımız hazır. Gelenlerle sohbet edeceğiz çocuklara kabartma yazıyla ismini yazıp vermek ilgilerini çekiyor. Kabartma kartvizit bastırıyorum yetişirse gelen görmeyenlere veriyorum. Ne yazık ki bütün masraflar kendi cebimden uyduruk projeler yapılacağına güzel projeler olsa bizde masraflarımızı bu fondan karşılasak ne kadar güzel olur.

Ayrıca farklı fikirleri olanlar lütfen bana yazsınlar. Kongre seminer listesine baktım Turan İçli var. Bir de Cafer Barkus Amerikadan gelecek. Cafer ağabey Gaziantepli canpolat kardeşlerin dayısı olduğunu biliyorum. İsmail ve Serkan hocamın ikisini de tanır ve severim. Sohbet odalarında az iki lafın belini kırmadık.

Özellikle halkımız kongreye katılsın. Bütün eksikler yanlışlara rağmen bence iyi bir çalışma. Engellilerle ilgili konuların konuşuluyor tartışılıyor olması kazanımdır. Ben standın başından ayrılabilir gönüllü bulabilirsem turan içliyi ve Cafer bark usu dinlemek isterim. Farklı ülkelerdeki uygulamaları merak ediyoruz. E fırsat ayağımıza gelmiş inşallah yeni bakış açısı ediniriz daha önceki eleştiri yazılarımdaki iddialarımdan asla vazgeçmiş değilim. Ama yapılan iyi ve güzellikleri de görmezden gelmek doğru olmaz.

Bizim tatilimizde böyle arkadaşlar. Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..