Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Aralık '09

 
Kategori
Mizah
 

Lale adam!

Lale adam!
 

Lale adam!


*Efendim hafta sonu balığa gittim, bir baktım kaldırımda bir çift göz seğiriyor. Ezilmesin diye onları yerden alıp cebime koydum. Daha sonra bu gözlere oyun hamurundan baş, kaş, kulak, kirpik, burun ve surat yaptım. Sonra en kralından birde gözlük taktım! Saç eklemeye çalıştıysam da beceremedim, yer yer keleş oldu ama saç ekebildiğim yerlere biraz tükürükten jöle yapıp sıvadım.

Ona, birde boy pos yapmak lazımdı ama üşendim en yakın bir lalenin üstüne yapıştırdım tabi baktım uyum sağladı…

Lale adam!

Balığa gelen bütün arkadaşların dikkatini çekti ve el birliği ile bu lale adamı donatmaya, ona bir kimlik ve kişilik vermeye çalıştık. Türlü materyallerden kol, bacak ve vücut verdik!

Bize benzedi ve onu aramıza aldık.

Bu laleden bozma adama bir kimlik ve kişilik vermiştik ama beyin kısmında çuvallamıştık. Elimizden oltayı alıp balık tutmak yerine hazır tutulmuş balıkları alıp "bunları ben tuttum" diye hava atıyordu. Hatta bu balıkları kendi tutmuş gibi başkalarına yalan söylüyordu.

Etrafına zarar vermeye başladı. Herkese bizim tuttuğumuz balıkları gösterip “aslında varrr yaaa, bu balıklarda benim ama elimden aldılar” diye bize iftira atıyordu. Yoldan geçen arabalara sahip çıkıyor, birilerinin eşyalarını gasp edip bunlar benim diyor. İki tane kuru sıkı tabancayı nerden bulmuş bilmem onca insanın içinde sıkıp duruyor.

Maganda yarattık!

Bütün balıkçı ve blogçu arkadaşlar toplandık lale adamın üzerindeki tüm haklarımızı söküp aldık. Yarattığımız frankeştayn’ı yok etmek , yine bizim görevimizdi ve bu operasyonu başarıyla gerçekleştirdik.

Biz insanoğlu bazen saflığımızla, yüklediğimiz değerlerin altında ezilen vefasız, bir o kadar insafsız insanlar tarafından gerek sözlü gerek yazılı, tacize uğrarız. Kattığımız değerleri geri aldığımızda ise, ortada seğiren iki göz kalır. Kaşı yok, kirpiği yok... saklanacak yeri yok!

* Hatırımda kalan bir yazıdan esinlendi...

 
Toplam blog
: 438
: 826
Kayıt tarihi
: 07.01.07
 
 

Milliyet Blog'a hangi vesile ile kayıt olduğumu doğrusu hatırlamıyorum!  Bende birçoğunuz gibi ya..