Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mart '08

 
Kategori
Şiir
 

Liseli kız

Bilir misin gün doğmayı unuttu
Ömrümün en uzun koşusu bu gece
Karşımda resmin, içimde hüzün
Usumda kör düğüm senli düşünce

Şu an uyuyor olmalısın, gerisi yok
Düşlerinde ak bulutlu imgeler
Beni düşün istemem, unuttun biliyorum
Neleri unutturmaz ki seneler

Ama hala sensin resimdeki liseli kız
Ürkek bakışlarında toz pembe dünya
En çok gülüşünü severdim
Ve o tebeşir kokan ellerin varya

Hiç unutmadım bilmelisin
Yıllar birçok şeyi aldıDersem yalan
Öyle şeyler varki hayatta
Unutmak istendikçe hatırlanan

Artık liseli kız değilsin
Çoktan eskimiştir siyah önlüğün
Kim bilir nerde ve kiminlesin
Dedim ya olmuyor düşünmeden işte.

Dedim ya olmuyor düşünmeden işte
Yıllar önce gecelerimden kayan yıldız
Gülüşün hala duruyormu dudaklarında
Duruyor mu liseli kız.

ALİ SÖNMEZ.

 
Toplam blog
: 56
: 417
Kayıt tarihi
: 13.02.08
 
 

22 Aralık  Adana Ceyhan doğumluyum. Emekli memurum. Mersin'de ikamet ediyorum. Edebiyatla ilgili ..