Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mayıs '10

 
Kategori
TV Programları
 

Lost’un Gizlenen Final Sahnesi

Lost’un Gizlenen Final Sahnesi
 

Lost’un Herkesten Gizlenen Finali!!

Şimdi LOST’un finaline dönüyoruz. Daha doğrusu gizlenen finaline!!!

İzleyeceğiniz final sahnesiyle LOST’un bütün gizemini de çözmüş olacaksınız. Evet, şimdiye değin cevapsız kalan sorulara da cevap bulabileceksiniz.

Biliyorsunuz, benim hemen “Lost Finalinde Cevapsız Kalan Sorular” yazımda bir yığın soru vardı. Ki onlar sadece benim o anda hatırlayabildiklerimdi. Nereden baksanız 50’yi aşkın cevapsız soru vardı.

Kimselerle paylaşmayıp bu sırrı kendime saklamayı da seçebilirdim. Ancak araştırmacı ve karıştırmacı gazeteciliğimin dürtüklediği hislerimin sesini dinledim.

“Ne haliniz varsa görün!” diyerek bu belgeyi yok edebilirdim. Ancak toplumsalcı ve yufka yüreğimin götürdüğü yere gittiğimde bir de ne göreyim? “Yayınlamalısın!” diyen bir taş tablet.

Şimdi Lostçular iyi biliyorlar ya, dizide de buna benzer taş tabletler, duvarlarında antik yazılar olan tapınak filan vardı. Gördüğümü buna yordum, belki de bunuyordum :)

Lafı daha fazla uzatmayayım. Heyecanınızı ve merakınızı daha fazla azdırmayayım. Sadede geleyim.

Önce kısa bir bilgi vereyim. Final anında Vincent isimli köpek Jack’in yanın auzanıyordu. Jack ölürken o da oracıkta dinleniyordu. İşte şimdi izleyeceğiniz final sahnesiyle LOST’un bütün gizemini de çözmüş olacaksınız.

İşte bu final sahnesiyle bütün o cevapsız sorular da nihayete erecek. Bu kıyağımı da unutmayın :)

*İşte LOST’un gizlenen final sahnesi

*Bu da cevapsız sorular yazısı

*Bu da Lost'tan kalan boşluğu doldurma yazısı :))

Sevgi ve muhabbetle kalınız..

Murat HACIOĞLU

W E B B E N

Bu da Final sahnesinin fotoğrafı

http://graphics8.nytimes.com/images/2010/05/25/arts/25lost/25lost-articleLarge.jpg


 
Toplam blog
: 656
: 1708
Kayıt tarihi
: 08.12.08
 
 

Allah kimisine “Yürü ya kulum” demiş. Ben onu “Yürü, yaz kulum” anladım. Yürü anca gidersin manas..