Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Haziran '10

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

M.İ.Y Yüksel Yeşilova ile yola devam edecek…

M.İ.Y Yüksel Yeşilova ile yola devam edecek…
 

Mersin İdman Yurdu yoluna Yeşilova ile devam edecek.


Bank Asya Ligi'nde yeni dönemde mücadele edecek olan Mersin’in gururu asırlık çınar Teknik Direktör sorununu Yüksel YEŞİLOVA ile çözdü. Bugün Kulüp binasında Yönetici Celal Ata ve Onursal Menejer Hacı Bayram Birinci’ninde hazır bulunduğu toplantıda tanıtım ve açıklamalar yapıldı. Yönetici Celal Ata MİY’nin yeni yol haritası hakkında Basın’a geniş açıklamalarda bulundu. Onursal Menejer Hacı Bayram Birinci ise takımın başarısı hepimizin başarısdır. El birliği ile takımımız a sahip çıkalım diyerek Ata’nın sözlerine destek verdi.
Mersin İdmanyurdu Teknik Direktörü Yüksel Yeşilova ise, “Benim için Mersin İdmanyurdu’na hizmet etmek önemli. Hangi konuda olursa olsun bizler takımın başarısı için her zaman elimizden gelen katkıyı sunmaya hazırız. Mersin idmanyurdu’na gelirken hedeflerle geldim. Ben buraya takımın başında bir teknik adam bulunsun laf üretelim diye gelmedim. Başarıya aç olarak geldim.Kendime güveniyorum. Yüksel Yeşilova kim diyenler mutlaka ve mutlaka sporu takip etmiyordur. Ben UEFA’nın gelecek vadeden 10 teknik direktöründen biriyim.” dedi.

Umarız sözleriniz boşa çıkmaz. Yeni dönemde Güçlü bir takım için el ele...

 
Toplam blog
: 775
: 835
Kayıt tarihi
: 20.06.08
 
 

1958 doğumluyum. Uzun yıllardır Mersin'de Gazeteci-Yazar olarak görev yapmaktayım. 1999 seçimleri..