Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Nisan '09

 
Kategori
Anılar
 

Maganda

Maganda
 

Bir nişan törenindeyiz. Ben gençlerin yüzüklerini taktım.Bir eski, bir yeni; iki belediye başkanı, bir mahalle muhtarı silahlarını çıkardılar. Birer şarjör boşalttılar. Ben nişanlanan kızın amcası ile sohbet ediyorum.

-Çok iyi b.k yediniz, dedim.

-İyi ya yeğenim, onurlandırıyorlar, dedi sohbet arkadaşım.

Ben eleştirmeye devam ettikçe çark etme gereği duydu ki;

-Muhtarlar silah atılmasını önlemek için Kaymakamlığa çıkmışlar da... , dedi.

-İyi de arkadaşım bunlar topluma ön ayak olan, örnek olması gereken kişiler değiller mi? Hem yap hem de önlenmesi için kaymakamlığa başvur. Bu ne perhiz, bu ne lahana turşusu? Bu ülkede her yıl onlarca insanımızı maganda kurşunlarıyla yitirmiyor muyuz?

 
Toplam blog
: 190
: 3134
Kayıt tarihi
: 28.09.07
 
 

Emekli öğretmenim. Yurdunu, ulusunu seven, her konuda sorumluluk sahibi gençler yetişsin istiyorum. ..