Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ocak '07

 
Kategori
Blog
 

Mahalle arkadaşlarımız..

Mahalle arkadaşlarımız..
 

Herkesin çocuklugunu yaşadıgı semtte.. mahallede.. birlikte top oynadıgı.. saklambaç oynadıgı ve bir şekilde zaman zaman geçirdiği arkadaşları vardır.. Oyunlarını oynarlarken bir anda tartışmaya başlayabilirler..kavga çıkabilir.. kısa süreli küsmeler bile olabilir..arkadaşlar arasında olabilir böyle şeyler..arkadaşlık başka bir şeydir çünkü..

Bazen oyun oynamak için sokaga çıktıgınızda..ortalarda hiç kimsecikleri göremezsiniz..sürekli beraber top oynadıgınız arkadaşlarınız ortalarda yoktur.. bakınırsınız..ama yokturlar..seslerini duyarsınız uzaklardan..ama kendilerini göremezsiniz..başka mahalleye gitmişlerdir muhtemelen..ve bir yalnızlık hissedersiniz.Kendi kendinize oyun oynamaya çalışırsınız ama olmaz ki..illa ki arkadaşlarım dersiniz..yanlarına da gidemezsiniz..oturur beklersiniz bir taşın üzerinde tek başınıza..

Dönmelerini sabırsızlıkla beklersiniz anlatacaklarını dinlemek için..o ayrı bir güzelliktir zaten..ben küçükken.. teyzem sinemaya giderdi.. beni götürmezdi küçük oldugum için..onun dönmesini sabırsızlıkla beklerdim..filmi merak ederdim çünkü. teyzemin agzının içine bakardım..mimiklerine bakardım..filmi tahayyül ederdim.. anlatımıyla filmi izlemiş kadar olurdum..

Blogcu arkadaşlarımı ve kendimi aynı mahallenin çocukları gibi hissettim onların yoklugunda..sabırsızlıkla bekledim dönmelerini..anlatacaklarını merak ettim..buluşma nasıl geçti..ortam nasıldı..kimler geldi-gelmedi...falan feşman..

Sabah ilk işim bilgisayarımın başına geçmek oldu..ve yazılar bir bir dökülmeye başladı..''bizim takım döndü''dedim gülümseyerek..

Okudugum kadarı ile genelde güzel geçmiş..buluşmadan pek memnun olmayan arkadaşlarımız da var tabii ki..yani düşlediği ortamı yakalayamayanlar..çantasını kaptıranlar..ama yine de güzeldir ya..başka bir mahalleye gitmek..yeni arkadaşlarla tanışmak..arkadaşlıgı başka bir yere taşımak..dogru mu söylüyorum??

Bize de burada böyle''Kal''geldi..elimiz kolumuz gitmedi blog yazmaya..e arkadaşlarımızın bir çogu olmayınca,içimizden yazmak gelmedi..tam kadro olmak gerek eksiksiz olmak gerek..hani bir aile bireylerinden birisi sofrada olmayınca bir eksiklik hisseder ve bogazından lokmalar geçmez ya..işte öyle bir şey...

Neyse..kaldıgımız yerden devam edelim..hepiniz hoş geldiniz arkadaşlar:))) siz olmadan olmuyor vallahi..Agzınıza saglık..gitmiş..görmüş..gezmiş kadar olduk sayenizde..

Sevgi'Yle..

Resim:www.istanbul.edu.tr

 
Toplam blog
: 319
: 1390
Kayıt tarihi
: 29.10.06
 
 

"Ben; hiç yalnız kalmadım... Kalabalık bi ailede yere atılan yataklarda Yan yana, baş başa, el el..