Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Aralık '13

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Mahallenin çalışkanı!

Bir yıldan beri mahallemin benim hakkımdaki kanaati yüz seksen derece değişti!

Önceleri akşam bile çay ocağına girsem " Ne o ya? Yeni mi kalktın gene?" türü laflar işitirdim. 

Dün kapıların camlarını almaya gittiğimde camcı söyledi!

"Abi çok çalışıyorsun yaa! Bu mahallede bir Kemal Abi çok çalışır bir de sen abi!"

Hoşuma gitti bu laf ama camları görünce canım sıkıldı!

"Ben bu motiften mi dedim sana?"

"Abi dalmışım, kestikten sonra fark ettim!"

Saydım baktım bir kapılık da fazla kesmiş!

"Üç kapılık olacaktı, dört kapılık kesmişsin!"

"Sen dört dedin ya Abi!"

"Dört kapı parası aldın mı benden şimdi?"

"Evet Abi!"

Aldım geldim camları eve!

Üç kapıyı taktım. 

Daire kapısını da camlı mı yapsam yoksa? 

Hanıma sordum bunu, kabul etmedi! Fakat aklıma takıldı. İlk fırsatta takabilirim!

Gün boyu temizlik yaptık dairede! Camları bile ben sildim! Yoldan geçen bana bakıyor!

On yıl ikindi vakti kalksam yataktan mahallemin kanaati değişmez!

Yerleşti!

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..