Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ekim '09

 
Kategori
Trafik
 

Mahmutbey-Kınalı

Mahmutbey-Kınalı
 

MAHMUTBEY-KINALI ARASI RESİMDEKİ BENZERİ GİBİ(BAZI BÖLÜMLERİ HARİÇ)DUBLE YOL MU,OTOYOLMU ?


İnternette kendi ismim ile (rumuz ve misafir olmadan) yazdığım ilk yorumum Gazeteport'ta otoyollar ile ilgiliydi...

Ben dışarıda yemek yiyeceksem eğer, genelde evde pek yapılmayan yemekleri tercih ederim...

Ve iyi mi, kötü mü bilemem ama benim sorun ettiğimi başkaları sorun etmiyor, başkalarının sorun ettiğini de ben.

Örneğin; Mahmutbey-Kınalı arasındaki otoyolun resimdeki gibi bazı bölümleri dışında iki şeritli olmasını kimsenin sorun etmediğine tanık oldum. Önce Gazeteport'ta daha sonra Hürriyet ve Milliyet'te bunu yorum olarak dile getirdim.

Vatan gazetesi yazarı, Can Ataklı'ya bu konuda bir e-posta gönderdim. Gelen yanıtla bunun Mahmutbey-Kınalı ile sınırlı olmayıp Anadolu yönünde İzmit'e kadar önceleri bu şekilde olduğunu öğrendim.

Sonradan bu iki şeritli otoyol, emiyet şeritleri kaldırılıp ve mevcut şeritler de daraltılarak ve kısa aralıklı ceplerle üç şerite çıkartılmış...

Daha önce ; kullanmadığım bu otoyolu merak edip te İzmit'e kadar gittiğimde şeritlerin normalden dar olduğunu sürüş sırasında hissettim...

Şimdi bugünkü Hürriyet'te de var. İzmir-İstanbul arasındaki yapılacak otoyolla ilgili haber...

O zamanın otoyolların yapımı sırsındaki hatalar umarım yeni yapılacak otoyollarda yaşanmaz.

Mahmutbey-Kınalı arası da bir şekilde, artık ilerisi ve yaz aylarındaki yoğunluk, sınır kapılarına bağlantısı da düşünülerek en azından üç, dört şerite çıkartılabilir mi? Ya da İstanbul-İzmit örneğinde olduğu gibi fazla masraf yapılmadan üç şerite...

 
Toplam blog
: 180
: 901
Kayıt tarihi
: 25.07.09
 
 

Önceleri Milliyet Gazetesi'nin "Okur Mektupları" vardı...Şimdi ise "İnternet", "Milliyet Blog" ve..