Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ocak '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Mahrumiyetler Bölgesi Gazze! Dualarım sizinle!

Mahrumiyetler Bölgesi Gazze! Dualarım sizinle!
 

Selam olsun canlarıyla Hakk'a şahitlik edenlere!


Bir taş atmak istiyorum insanlık ayıbına sebep olan zalimlere (İsrail’e)! Bir taş atmak istiyorum masum çocukların ümitlerini yok etmek isteyenlere!

“Acaba insanlığın sonu mu geldi?” diye düşünmeden edemiyorum, bir ülkenin, kişinin kendi varlığını başkalarına zulmederek tanımlamasını anlamıyorum. Şeytan da kendini böyle tanımlamıyor mu zaten? “Beni ateşten, onu topraktan yarattın” demiyor mu?

Zulüm; karanlık, hakkı sahibine vermeme, baskı, şiddet, hak yeme, eziyet, işkence…

İsrail, Gazze’de yaptığı yakıcılık ve yıkıcılıkla kendisine yer mi edineceğini mi sanıyorsun? Hayır! Ne dünyada ne ahirette yerin yurdun olmayacak! Sen, ancak yıkıcılığınla karanlık dipsiz kuyulara, mahrumiyete ve hasretle yanmaya layıksın!

Bütün şeytani güçlere, tağuta taş atıyorum, ayakkabı atıyorum… Allah zalimleri Kahhar ismiyle kahreder, kahretsin!

Gazze’deki yetimler ve dullar, Allah’tan ümitlerinizi kesmeyin, sabırla O’na yönelin! Tüm inanlar olarak tek yürek halinde sizinleyiz. Bizler kararlı ve şuurlu olarak imkânlarımız dahilinde sizin için gayret göstermeye çalışıyoruz, Rabbimin selamı ve rahmeti üzerinizde olsun!

 
Toplam blog
: 9
: 1469
Kayıt tarihi
: 17.07.07
 
 

İstanbul'un Asya ile Avrupa arasında bir köprü olduğu gibi, ben de İngilizce ile Türkçe arasında ..